اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: مشکل آلودگی حل شدنی است


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در مذاکره‌ای که با برخی از مسئولان سازمان محیط زیست داشتیم اعلام شد که بازی ستارگان میلان و پرسپولیس قطعا برگزار می‌شود.

فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در مذاکره‌ای که با برخی از مسئولان سازمان محیط زیست داشتیم اعلام شد که بازی ستارگان میلان و پرسپولیس قطعا برگزار می‌شود.

برخی از مسئولان سازمان محیط زیست بعد از ظهر امروز قبل از جلسه اضطراری برای رسیدگی به آلودگی هوای تهران، اعلام کردند که احتمال لغو بازی ستارگان میلان و پرسپولیس وجود دارد.

از همین رو محمد رویانیان گفت: ما مذاکراتی را با مسئولان محیط زیست و رسیدگی به آلودگی هوا داشتیم و خوشبختانه ان‌شاءالله با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود بازی پرسپولیس و ستارگان میلان قطعا بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: قطعا آلودگی هوا لطمه‌ای به بازی نخواهد زد و ما از هواداران‌مان می‌خواهیم حضور گسترده‌ای در ورزشگاه آزادی داشته باشند و خوشبختانه مسئولان ذی‌ربط نیز برای همکاری با ما اعلام آمادگی کرده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
آلودگی هوا را به مادران بسپارید! حل مشکل با راهکارهایی ساده و موثر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان:با یک جلسه مشکل آل‌اشپورت حل می‌شود/ نظرات دایی و قلعه‌نویی قابل احترام است



جلسه رویانیان با آل اشپورت,مشکل آل‌اشپورت,قرارداد با شرکت آل اشپورت

پرسپولیس از فسخ قرارداد پشیمان شد
رویانیان:با یک جلسه مشکل آل‌اشپورت حل می‌شود/ نظرات دایی و قلعه‌نویی قابل احترام است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با یک جلسه بین سازمان لیگ، مدیر پرتلاش آل اشپورت و تیم‌هایی که با این شرکت قرارداد دارند، خیلی از مشکلات حل می‌شود.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: تولیدی آل اشپورت با توجه به سیاست‌های باشگاه به مدت یک سال دیگر با ما قراداد دارد اما به دلیل برخی از مسائل ما از این تولیدی خواستیم که قراردادمان را فسخ کند که آقای جعفری نیز با کمال میل این موضوع را پذیرفت سپس با تولیدی‌های دیگر برای کمک به پرسپولیس وارد مذاکره شدیم اما متاسفانه به توافق نرسیدیم ولی جعفری اعلام کرد که به مراتب کیفیت بهتری را به پرسپولیس ارائه خواهد داد.

رویانیان ادامه داد: من کاری ندارم مدیر آل اشپورت چه کسی است اما او نشان داده فوتبال ایران را دوست دارد. به نظرم در یک جلسه بین سازمان لیگ، مدیرانی که با آل اشپورت قرارداد دارند و مدیران شرکت مذکور تمام مشکلات توپ و سایر مسائل حل خواهد شد. از طرف دیگر ما هم با آل اشپورت قرارداد داریم و در جلسه خوبی که با مدیر این شرکت داشتیم واقعا از رفتار ایشان لذت بردم.

رویانیان یادآور شد: باید قبول کنیم نظرات دایی و قلعه‌نویی نیز محترم است. دایی بازیکن بین‌المللی بوده است و قلعه‌نویی هم در این فوتبال زحمت کشیده و قطعا باز هم تکرار می‌کنم در یک جلسه هم می‌توان به نظرات این مربیان احترام گذاشت و هم می‌توان از زحمات آل اشپورت که تیم‌های زیادی را تحت پوشش قرار داده تقدیر کرد.

 

آل‌اشپورت با تلاشی که داشته نشان داده شخص جعفری برای خدمت به فوتبال ایران علاقه دارد اما او خودش هم قبول دارد که نظرات بزرگان فوتبال بسیار محترم است. انشاءالله به زودی در نشستی همه مشکلات حل خواهد شد. با خیال راحت همه کار خود را دنبال می‌کنند. من هم در نشستی که با جعفری داشتم به حسن نیت ایشان پی بردم و امیدوارم که باز هم موفق باشد./فارس