اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان عضو هیأت مدیره پرسپولیس نیست


مدیرعامل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دیگر عضو هیأت‌مدیره این باشگاه هم نیست.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دیگر عضو هیأت‌مدیره این باشگاه هم نیست.

محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس امروز برای سر زدن به دانشگاه پرسپولیس راهی این مرکز شد.

وی که با لباس نظامی در این دانشگاه حضور پیدا کرده بود، در مصاحبه ای اعلام کرد دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم نیست و به تازگی با حکمی که دریافت کرده به عنوان مشاور ویژه بازرسی نیروی انتظامی فعالیت می کند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با عضو هیأت مدیره انجمن وارد کنندگان برنج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عضو هیئت مدیره پرسپولیس:از رویانیان و یحیی خواهش‌می‌کنم استعفا دهند



پرسپولیس,استعفا رویانیان,استعفا گل محمدی

عضو هیئت مدیره پرسپولیس:

از رویانیان و یحیی خواهش‌می‌کنم استعفا دهند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌از مدیرعامل باشگاه و سرپرست این باشگاه خواهش می‌کنم که هرچه زودتر استعفای خود را اعلام کنند.

حسین نژادفلاح درباره شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان و از دست دادن جام قهرمانی عنوان کرد:‌پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی نگرفته و من از آقای رویانیان و گل‌محمدی خواهش می‌کنم استعفای خود را اعلام کنند تا مردم بدانند که آنها از اشتباه خود آگاه هستند و می‌دانند که مشکل کجا بوده است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: آقای گل‌محمدی از سرمایه‌های ماست و معتقدم که در سایر تیم‌ها تجربه کسب کند پس از آن برای تیم خود تلاش کند آقایان باید در تیم‌های دیگر تجربه کسب کنند و پس از آن به پرسپولیس بیایند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر بخواهد همین افراد در باشگاه باقی بمانند فصل آینده نیز همین نتایج ادامه خواهد داشت. باید تغییر و تحولاتی در باشگاه رخ دهد. آقای شیرینی فرد بسیار محترمی هستند اما سرپرست یک تیم باید فوتبالی باشد تا بتواند تیم را برای موفقیت آماده کند.

نژاد فلاح درباره اینکه آیا هیئت مدیره قصد ندارد مدیرعامل را برکنار کند، گفت: من با آقای مالکی صحبت کردم و تقاضا کردم که ظرف امروز و فردا جلساتی را برگزار کند تا در این باره تصمیم بگیریم./ورزش3