اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان:عابدینی پدرخوانده مافیای فوتبال است


جنگ امیر عابدینی و رویانیان علنی و شدیدتر از همیشه شده است. رویانیان در آخرین مصاحبه اش بدون اینکه نامی از عابدینی بیاورد او را پدرخوانده فوتبال ایران دانست.



تماشا: جنگ امیر عابدینی و رویانیان علنی و شدیدتر از همیشه شده است. رویانیان در آخرین مصاحبه اش بدون اینکه نامی از عابدینی بیاورد او را پدرخوانده فوتبال ایران دانست.

او در این مورد به ایسنا گفتت: «برخی آقایان که دچار خودشیفتگی هستند با گره زدن زلف خود به برخی از بازیکنان و افراد شاخص در فوتبال به دنبال ارتزاق هستند. متاسفم از شنیدن جملات یکی از مدیران فوتبالی که خودش را پرسپولیسی می داند اما تیشه به ریشه تیم می زند. او که دستش برای همه روشده است می گوید من دچار توهم شده ام و بعد هم مدام از علی کریمی حرف می زند و صحبت هایی می کند که آرامش پرسپولیس را برهم بزند.

من خطاب به او باید بگویم که اولا کل فوتبال در توهم است و ثانیا شما را خوب می شناسم که در چه توهماتی زندگی می کنید. لطفا با گره زدن خود به افراد محبوب مثل علی کریمی به دنبال کسب محبوبیت بادآورده و آنچنانی نباشید.»

رویانیان همچنین گفت: «به ذهنم می آید که ارتباط شما با بعضی بازیکنان و القای برخی توهمات شبهه آمیز چگونه قبل از شروع لیگ و همینطور در کوران مسابقات به پرسپولیس لطمه زد و می دانم که شما در تخریب تیم و بر هم ریختن سازمان تیمی پرسپولیس چقدر تاثیر داشتید. پدر معنوی فوتبال ایران در میان این همه آدم پرافتخار شما هستید؟ من می گویم که شاید شما «پدرخوانده» فوتبال باشید که در مافیای فوتبال ایفاگر نقش هایی هستید که اگر لازم باشد خواهم گفت. من فعلا بیش از این حرفی نمی زنم اما اگر لازم باشد پرونده شما را ورق خواهم زد.»


ویدیو مرتبط :
تشییع پدرخوانده مافیای ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: باید ساختار فوتبال را تغییر دهیم/ عابدینی: آنقدر عصبانی هستی که جرأت نمی‌کنم به پرسپولیس بیایم!



باشگاه پرسپولیس , باشگاه داماش گیلان

رویانیان: باید ساختار فوتبال را تغییر دهیم/ عابدینی: آنقدر عصبانی هستی که جرأت نمی‌کنم به پرسپولیس بیایم!

مدیران عامل پرسپولیس و باشگاه داماش گیلان در جلسه اتحادیه فوتبال جدل کوتاهی با یکدیگر داشتند.

به گزارش فارس، محمد رویانیان در جلسه اتحادیه فوتبال در بیان نظرات خود در مورد اتحادیه مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ما اتحادیه و مجمع داریم. آنها کار خود را انجام می‌دهند و موضوعات باید در مجامع تأیید شود. نباید فدراسیون را در برنامه‌های تلویزیونی زیر سؤال ببریم، از این اتفاق به جایی نمی‌رسیم. مشکل ما این است که فوتبال ما چشم‌انداز و سیاست کلی ندارد. در قوانین بالادستی ما مشکل وجود دارد و با استانداردهای فیفا مغایرت داریم. نه قوانینمان درست است و نه تابع قوانین هستیم.

وی افزود: تفکر و اندیشه در فوتبال ما متناسب با کشورهای بین‌‌المللی نیست. در ایران جایگاه فوتبال معلوم نیست و قوانین و مقررات من‌درآوردی هستند. متأسفانه ابزار تغذیه رسانه‌ها و برنامه‌ها شده‌ایم. فردوسی‌پور در برنامه 90، 10 بار می‌گوید مدیران ما سواد ندارند و زبان نمی‌دانند، چه کسی می‌گوید ما زبان بلد نیستیم، بنده مشاور بین‌المللی دارم و کارمند دبیرخانه من 3 زبان دنیا را بلد است. اینها موضوعی را حل نمی‌کند، یک بار برای همیشه باید تمامی مسائل را موشکافی کنیم تا به نتیجه خوبی برسیم.

 امیر عابدینی به صحبت‌های محمد رویانیان اعتراض کرد و درخواست وقت کرد.

رویانیان ادامه داد: تمام عزیزان فوتبال، افرادی که از رأس هستند تا رده‌های پایینی باید کل ساختار فوتبال را مورد بررسی قرار دهیم. همه باید برای اصلاح امور فوتبال یک صدا شویم تا بتوانیم از این مسیر پر فراز و نشیب با سلامت خارج شویم.

یکی از حاضران جلسه قصد داشت سؤالی را از محمد رویانیان بپرسد که عزیزمحمدی رئیس اتحادیه فوتبال از این کار جلوگیری کرد سپس امیر عابدینی با لحن تندی خطاب به عزیز‌محمدی اعلام کرد اگر آمدیم اینجا صحبت کنیم نباید جلوی حرف زدن کسی را بگیریم. ما به خاطر حل مشکلات اینجا صحبت می‌کنیم.

عابدینی سپس خطاب به رویانیان عنوان کرد: تو دو شب پیش  چون مقابل فدراسیون کم آوردی سراغ من آمدی تا به پرسپولیس بیایم حالا دوباره در حال مخالفت با صحبت‌های من هستی!

به گزارش فارس، محمد رویانیان که قصد حضور در سازمان لیگ را داشت جلسه را ترک کرد و عابدینی بیرون از جلسه اتحادیه فوتبال رفت تا با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کند.

رویانیان در سؤال از عابدینی پرسید بالاخره پرسپولیس می‌آیی یا نه که عابدینی اعلام کرد تو آنقدر عصبانی هستی که جرأت نمی‌کنم به پرسپولیس بیایم.

سپس رویانیان و عابدینی صحبت‌هایی را به صورت خصوصی با یکدیگر انجام دادند.

/فارس