اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: دیگر به فوتبال بر نمی‌گردم، خداحافظ!


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: از فوتبال دلزده شده‌ام و دیگر قصد بازگشت به فوتبال را ندارم.

تسنیم: محمد رویانیان که هفته گذشته برای چهارمین بار از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرده و در نهایت با این استعفا موافقت شده بود، اظهار داشت: فعل‌وانفعالاتی که صورت گرفت و نشست‌هایی که دوستان با وزیر ورزش برگزار کردند مشخص بود که برای رفتن من است.

وی در ادامه افزود: من توان مقاومت داشتم و می‌توانستم همچنان مقاومت کنم اما اتفاقاتی افتاد که ترجیح دادم مقاومت نکنم. با اتفاقاتی که در این 2، 3 ماه گذشته رخ داد مشخص بود که قصد دارند به من ضربه بزنند تا در پرسپولیس نباشم و کارهایی در پشت پرده صورت گرفت.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با یادآوری اینکه ماه‌ها تهدید شد و در نهایت از سمت خود کناره‌گیری کرد، گفت: بعد از تجربه‌ای که در پرسپولیس داشتم به این نتیجه رسیدم که مدیران غیرفوتبالی در فضای فوتبال خفه می‌شوند و نمی‌توانند نفس بکشند.

رویانیان ادامه داد: در فوتبال نمی‌گذارند که نفس بکشی و نمی‌توان کمک کرد و اگر بخواهی به فوتبال کمک بکنی، نمی‌توانی بمانی. این اتفاقات باعث شد تا تصمیم بگیرم دیگر به فوتبال برنگردم و اعلام می‌کنم دیگر به فوتبال بر نمی‌گردم و خداحافظ!

وی با ابراز ناراحتی از اتفاقاتی که در مدت زمان حضورش در فوتبال افتاد، عنوان کرد: این راهی بود که باید تجربه می‌کردم و شرایط سختی بود. باید بگویم 2 سال مرا اذیت کردند و نمی‌دانم به چه دلیل این کار را انجام دادند. واقعاً در این 2 سال در فوتبال آزار دیدم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان، یادآور شد: بعد از انتخاب آقای گودرزی به عنوان وزیر درخواست کردم که با ایشان جلسه‌ای داشته باشم اما چندین بار این درخواست من رد شد. در شرایطی که درخواست‌های من برای دیدار با وزیر ورزش رد، متوجه شدم آقای فتح‌الله‌زاده یک ساعت و نیم با وزیر جلسه داشته است! دوباره درخواست کردم که با آقای گودرزی جلسه داشته باشم که بازهم این زمان را به من ندادند.

رویانیان اضافه کرد: از سوی وزیر به من هیچ وقت ملاقاتی داده نشد اما متوجه شدم یکسری ملاقات‌ها انجام می‌شود و یکسری جلسات با وزیر برگزار می‌شود که علیه من است. گفتند که رویانیان 60 میلیارد بدهی بالا آورده و این همه هزینه کرده است اما اینطور نیست. من یقین دارم که همه باشگاه‌ها در سال 25 میلیارد هزینه می‌کنند اما من در 3 سال 62 میلیارد هزینه داشتم که در عوض آن درآمدزایی کردم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در زمان مدیرعاملی‌اش 50 میلیارد درآمدزایی داشته و 7 میلیارد هم از دولت کمک گرفته است، گفت: از اسپانسری لباس‌ها در 3 سال 17 میلیارد درآمد داشتیم و در این مدت 7 میلیارد هم از دولت گرفته‌ایم. درآمدهای‌مان از شرکت‌های خدماتی و تولیدی‌ها 11 میلیارد تومان بوده است و ترانسفر پول دنیزلی و میزان برگشتی این پول هم حدود 5 میلیارد بوده است که من کمترین میزان این مبلغ را گفتم. همه این مبالغ جمعاً 40 میلیارد تومان می‌شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: درآمدهایی دیگری هم داشتیم که از جمله آنها اجاره سالیانه درفشی‌فر بود و حدود یک میلیارد تومان اجاره این مجموعه می‌شد. 5 میلیارد تومان کمک خیرین است که کمک‌های آقای هدایتی هم بین این مبالغ گنجانده می‌شود. تمامی این مبالغ ورودی‌ها و خروجی‌های باشگاه پرسپولیس در زمان حضور من است.

رویانیان در پایان تصریح کرد: این ترازنامه را به همه تقدیم می‌کنم و حاضرم به سازمان بازرسی کشور، وزارت ورزش و جوانان و حتی آقای بان کی مون هم بفرستم و پاسخگو باشم اما این ترازنامه را به اشتون نمی‌فرستم! هر کسی هم در این باره حرفی داشته باشد مخلص او هستم.


ویدیو مرتبط :
تلخ ترین خداحافظی در فوتبال - خداحافظ کاپیتان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری: خداحافظ فوتبال!



 

 

کریم باقری: خداحافظ فوتبال!

 

کریم باقری کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از 20 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران و جهان دیروز تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را اعلام کرد.

کریم باقری تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال را رسما اعلام کرد. باقری که امروز در جلسه ای با کاشانی شرکت کرده بود، گفت: من تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را گرفته ام و روی این تصمیم نیز فکر کرده ام. در مقطع فعلی به صلاح من است که از فوتبال خداحافطی کنم.

باقری درباره این خبر که قرار است تصمیم خود را روز سه شنبه اعلام کند نیز گفت: قرار نیست سه شنبه اتفاقی بیفتد. بهرحال آقای کاشانی در جلسه با من توصیه کرد که بیشتر روی تصمیمم فکر کنم و با دوستان مشورت کنم و سپس آن را اعلام کنم، اما من تصمیم نهایی ام را گرفته ام و برای همیشه خداحافظی می کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره پیشنهادات ارائه شده از سوی داماش، استیل آذین و تراکتورسازی نیز گفت: من با آقای عابدینی و همچنین احمدرضا عابدزاده دوست هستم و ارتباط نزدیکی باهم داریم. اما قرار نیست به این تیم ها بروم. از باشگاه تراکتورسازی نیز پیشنهادی ندارم، اما اگر هم داشتم به صلاح نیست که آخرین سال فوتبالم را در جایی غیر از پرسپولیس باشم و با تیم دیگری خداحافطی کنم.

باقری درباره دلخوری وی از علی دایی نیز گفت: از علی دایی دلخور نیستم و می دانم که او باید مصلحت تیم را در نظر بگیرد. بین ما هیچ گونه کدورتی نیست.