اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: با استقلالی‌ها برادر هستیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما و استقلالی‌ها برادر هستیم و کری‌خوانی‌ها و درگیری‌ها خدشه‌ای در برادریمان وارد نمی‌کند.

ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما و استقلالی‌ها برادر هستیم و کری‌خوانی‌ها و درگیری‌ها خدشه‌ای در برادریمان وارد نمی‌کند.

 محمد رویانیان که به همراه فتح‌الله‌زاده در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که این اتفاق افتاد پرسپولیسی ‌ها و استقلالی‌ها با هم برادر هستند، در یک خانه هم پرسپولیسی وجود دارد و هم استقلالی ، اما در کنار هم زندگی می‌کنند. من و فتح‌الله‌زاده برادر هستیم.

وی افزود: میان برادرها حرف‌ها و درگیری‌های صورت می‌گیرد و بعضا با هم دعوا هم می‌کنند و زود آشتی می‌کنند چون برادر هستند. چون اصل برادری را میان خودشان حفظ می‌کنند ما و استقلال هر دو از یک خانه هستیم.

رویانیان ادامه داد: این نقشه که در تمرینات تیم‌های یکدیگر حاضر شویم را خودمان با هم کشیدیم و هیچ کسی هم به ما نگفت. فکر می کنم که کار خوبی که انجام شد. هر دوی ما عاقل هستیم، اول فتح‌الله‌زاده و بعد هم یک کمی هم رویانیان.

رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر اینقدر با هم دوست هستید چرا تصاویر رحمتی و عمران زاده در روزنامه‌تان منتشر شده بود که مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد : ما نشان ندادیم. آن تصاویر در روزنامه‌ ما چاپ نشد.

وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا بازی جوانمردانه ای بین دو تیم برگزار شود و هواداران زیادی بیایند. من می‌خواهم پرسپولیسی‌ها بیشتر بیایند.

 البته فتح‌الله‌زاده جواب او را داد و گفت: اگر بیایند ناراحت می‌شوند، چون ما می بریم!


ویدیو مرتبط :
اعتراف رویانیان به لنگی بودن (استقلالی ها ببینن و بخندن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: کسی نمی‌تواند بگوید استقلالی‌ام



 

 

رویانیان: کسی نمی‌تواند بگوید استقلالی‌ام

 

در این 33 سال هر جا که تکلیف کرده اند، مدیریت کرده ام

رویانیان: کسی نمی‌تواند بگوید استقلالی‌ام

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از استیلی حمایت می کند، گفت: اول باید افراد را بشناسم و سپس صحبت کنم.

محمد رویانیان در خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ترجیح می دهم با توجه به اینکه تازه به این سمت انتخاب شدم فعلا مصاحبه ای نداشته باشم. من اول باید همه را بشناسم و به امور مسلط شوم سپس بتوانم حرفی بزنم. اکنون باید به فکر مدیریت باشم.

وی افزود: در این 33 سال هیچ جا را خودم انتخاب نکردم و هر جا که به من تکلیف کرده اند در خدمت مردم بوده ام. کمترین خادم مردم هستم. ما فوتبالی آرام اما پر جهش، وزین، با وقار، عمیق و متین و مقتدر می خواهیم در نتیجه در چنین شرایطی از هر صحبتی ممکن است تعبیری شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برخی منابع از استقلالی بودن وی خبر داده اند، اظهار داشت: استقلال، پرسپولیس، استیل‌آذین، شیرین فراز، داماش، شموشک نوشهر تیم هایی هستند که مردم دوستشان دارند. ما هم جزء مردم هستیم و همه تیم ها را دوست داریم. البته اکنون پرسپولیس را بیشتر دوست دارم.

رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس را از قدیم دوست داشتم و اتفاقا رفقایی هم مثل پنجعلی، دایی و علی پروین دارم، پس هیچکس نمی تواند اتهامی به من بزند و بگوید استقلالی ام. البته با استقلالی ها هم رفیق هستم اما با هر کسی دوست باشیم و مقابل ما باشد به آنها گل می زنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از استیلی حمایت می کند، گفت: باید ابتدا نفرات را بشناسم.