اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: امیدوارم تیم ملی 6 گل بزند


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از همه هواداران می‌خواهم تیم ملی را حمایت کند تا ان‌شاءلله 6 گل به لبنان بزنیم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از همه هواداران می‌خواهم تیم ملی را حمایت کند تا ان‌شاءلله 6 گل به لبنان بزنیم.

محمد رویانیان اظهار داشت: امیدوارم از صمیم قلب تیم ملی کشورم با کمک هواداران فهیم و بزرگ پرسپولیس و همچنین هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی به یک پیروزی شیرین برسد.

وی افزود:‌ همه جوانان و مردم باید استادیوم آزادی را فردا پر کنند تا از تیم ملی ایران حمایت شود. تیم ملی برای ما ایرانی‌هاست و افتخار ایران بزرگ اسلامی است.

رویانیان ادامه داد: تیم ملی نماینده بزرگ جمهوری اسلامی ایران است و برای هیچ شخصی نیست. این تیم نه برای کی‌روش است و نه کفاشیان؛ برای هیچکس نیست بلکه برای پیر و جوان ایرانی است. اگر نگرانی و انتقادی وجود دارد به دلیل این است که نگران تیم ملی هستیم.

وی افزود:‌ فردا چهارشنبه روز حمایت از تیم ملی ایران است و همه باید یکدل کمک کنیم. باشگاه پرسپولیس بازیکنانش و همه مسئولانش در خدمت تیم ملی هستند تا ان‌شاءلله موفق شوند، حتی بازیکنانی که از پرسپولیس به تیم ملی هم دعوت نشدند باید از تیم ملی حمایت کنند تا ان‌شاءلله تیم ملی ما سربلند و موفق باشد.

رویانیان ادامه داد: ما باید در تمام بازی‌های خارجی از تیم ملی حمایت کنیم تا ان‌شاءلله به جام جهانی برویم.

رویانیان درباره جلسه امروزش با بازیکنان نیز گفت: جلسه بسیار خوبی را پس از اردو با بازیکنان داشتم و به آنها گفتم راهی جز جنگیدن در لیگ برتر نداریم ما باید بجنگیم و از جدول بالا برویم. به بازیکنان گفتم توقف برای پرسپولیس ممنوع.

وی افزود:‌ بازیکنان باید تلاش کنند و زحمت بکشند تا بالا بیایند.

وی در پایان در خصوص شایعه حضور اولویرا در پرسپولیس نیز گفت: ما با یحیی کار خودمان را با قدرت دنبال می‌کنیم. قرارداد ما با یحیی یک سال و نیم است و ان‌شاءلله موفق می‌شویم و همیشه در کنار ما می‌ماند، از موضوع اولویرا بی‌خبرم و باید اجازه دهیم یحیی با قدرت و تمرکز رو به جلو برود.


ویدیو مرتبط :
رویانیان: مدیر برای تیم ملی کم نداری؟/کروش: دفاع وسط می خواهم !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی فنی باشد



 

نوری: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی فنی باشد

 

کاپیتان سابق ملوان انزلی گفت: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی فنی باشد و به مسائل دیگر ارتباطی پیدا نکند.

پژمان نوری در مورد وضعیت خود در تیم الامارات گفت: شرایط در این تیم اماراتی خوب است. 25 روز در تونس اردو زده بودیم و روز گذشته به امارات بازگشتیم. چند بازی خوب در تونس انجام دادیم و یک دیدار هم با العین در جام اتصالات خواهیم داشت. پیش از این تیم ما با نفرات جوان و نوجوانش در این جام شرکت کرده بود.

نوری ادامه داد: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی به بحث فنی مربوط شود و نظر سرمربی باشد زیرا من به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. اما دوست ندارم دعوت نشدنم به خاطر بحث مصدومیت باشد که این مسئله برایم گران تمام می‌شود زیرا من مصدوم نیستم و سه بازی خوب برای الامارات در تونس انجام دادم.

کاپیتان فصل گذشته ملوان در مورد اینکه چرا ملوان در این فصل نتایج بدی گرفت،‌گفت: ابتدای فصل به این تیم رسیدگی نشد و در نتیجه تیم اکنون با مشکل مواجه شده است. ضمن اینکه ملوان تیم جوانی است و اگر بتواند در یکی دو بازی پیروز شود به شرایط خوب گذشته برمی‌گردد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد نتایج بد این تیم در لیگ برتر ایران هم گفت: پرسپولیس بدشانسی می‌آورد و بیش از حد هم حاشیه دارد اگراین حاشیه‌ها جمع شود می‌تواند دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد.