اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان:آقای قالیباف نگذارید پرده‌ها دریده شود



رویانیان:آقای قالیباف نگذارید پرده‌ها دریده شود

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت درباره مطالب منتشرشده درباره وی در ویژه‌نامه شهرداری تهران گفت: آقای قالیباف نگذارید پرده‌ها دریده شود.

به گزارش افکارنیوز، سردار محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس ‌درباره مطالب مطرح شده در ویژه نامه وابسته به شهرداری تهران خطاب به قالیباف گفت: اهانت به همکار سابق شما در نیروی انتظامی در روزنامه‌ها و رسانه‌های وابسته به شهرداری تهران بیانگر چه چیزی است؟

وی ادامه داد: اگر قرار به توهین و تحقیر باشد باید بگویم مدت‌ها صبر کرده‌ام تا فرمانده سابق خویش را تخریب نکنم، بنابر این خواهشمندم نگذارید تا پرده‌ها دریده شود.

به گزارش فارس، ویژه‌نامه وابسته به شهرداری تهران اخیراً مطالب نقادانه و کاریکاتورهایی را از رویانیان کار کرده بود که با واکنش رویانیان همراه شده است./افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
آنونس گفتگو بی پرده با قالیباف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: من خودم مرد قانونم خلاف نمی‌كنم/ آقای رسولی‌نژاد پارسال كه استقلال بمب می‌تركاند خواب بودید



پرسپولیس , خرید بازیكن  , فتح الله زاده

 

اظهارنظر عجیب مصاحبه عجیب احمد رسولی‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و طعنه او كه، تازه واردها بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را خراب كرده‌اند با واكنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توام شد. كسی كه تا به اینجای كار از نظر طرفداران فوتبال عملكرد فوق‌العاده در فصل نقل و انتقالات داشته است،

 

رویانیان كه از این اظهارنظر رسولی‌نژاد تعجب كرده است حرف‌هایش را با سایت گل از اینجا آغاز می‌كند كه نباید فضای ذهنی طرفداران فوتبال را با این حرف‌ها مشوش كرد.

آنچه كه می‌خوانید بخش گفت‌وگوی بلند سردبیر سایت گل با محمد رویانیان است او اجازه نداد كه بیش از این حرف‌هایش را منتشر كنیم. البته در لابه‌لای حرف‌های گفت‌وگو با رویانیان این جمله مرتبا در كلام او می‌گشت كه موقع‌اش حرف‌هایی دارد كه به زبان آوردن آنها تبعات سنگینی خواهد داشت.

رویانیان ادامه می‌دهد:« جرم ما چیست اینكه در فصل نقل و انتقالات خوب كار كردیم، اینكه بازیكن خوب گرفتیم، اینكه برنامه داشتیم؟ مسلم است كه همیشه و همه جای دنیا بین تیم‌های خوب رقابت است. تیم‌های بزرگ دوست دارند با نهایت قدرت در یك رقابت شركت كنند و پرسپولیس هم بعد از یك سال بد قصد دارد یك فصل خوب را به هوادارانش هدیه كند و ابزار ما در این راه بازیكنان هستند، حالا ما خیلی كار عجیبی كردیم؟»

رویانیان ادامه داد:« من واقعا تعجب می‌كنم از آقای رسولی‌نژاد كه نماینده دولت هستند مثل ما. آقای رسولی‌نژاد ما هر دو از یك جا به كار گمارده شده‌ایم بهتر است طوری حرف نزیم كه ذهن مردم مشوش بشود لفظ ما باید به سمتی باشد كه طرفداران فوتبال احساس آرامش كنند.»

رویانیان در لابه‌لای حرف‌هایش گفت:« من مبنی اعتراض آقای رسولی‌نژاد را نمی‌فهمم یعنی چه ما مثل بچه یتیم‌ها باید یك گوشه بنشنیم این كار را انجام دهیم آقای رویانیان خوشحال می‌شوند. باید بایستیم همه یارهای خوب را در بازار بگیرند و بعد ته مانده‌های بازار به پرسپولیس برسد. آقای رسولی‌نژاد من یكسال است به فوتبال آمدم شما كه پارسال تیمتان پشت سر هم ستاره استخدام می‌كرد خواب بودید. آیا همه آن بازیكنان با ارقام قانونی به استقلال آمدند؟»

رویانیان با تكرار این جمله كه می‌خواهند پرسپولیس ضعیف باشد و مثل تیم‌های كوچك با آنها رفتار كنند ادامه داد:«‌من خودم مرد قانونم خلاف هم نمی‌كنم اما پارسال اتفاقات زیادی در این فوتبال افتاد سال‌های قبلش هم بوده، قبلا هم دلال‌ها در این فوتبال لفت و لیس می‌كردند و هیچ كس سقف قرارداد را رعایت نمی‌كرده امسال هم تنها اتفاقی كه افتاده این است كه یك تیم به رقیب‌ها اضافه شده پرسپولیس كه به استقلال و سپاهان و بقیه تیم‌های صنعتی اضافه شده و اتفاقا خوب هم اضافه شده ... آقای رسولی‌نژاد شما آنجایی ركب خورید كه من از چند ماه پیش جذب بازیكن را شروع كردم. شما آنجا به ما باختید، آنجایی كه من زودتر به بازار رفتم و اتفاقا خریدهای ارزان‌تری هم انجام دادم ...پولی كه پرسپولیس امسال خرج خرید بازیكن كرده نرخ پارسال است نه امسال چون ما زودتر برنامه‌ریزی كردیم و همه شما را جا گذاشتیم.»

مدیرعامل پرسپولیس در پایان حرف‌هایش می‌گوید:«‌من دوست ندارم بیشتر از این صحبت كنم اما چیزهای زیادی از این فصل نقل و انتقالات در ذهنم مانده و برایم قطعی شده كه اگر بخواهم آنها را به زبان بیاورم خیلی‌ باشگاه‌ها و كل فوتبال ایران به لرزه می‌افتد. من فعلا قصد به زبان آوردن این حرف‌ها را ندارم اما وقتش كه برسد شاید گفتم كه چه كسانی با چه ارقامی در بازار نقل و انتقالات فعالیت می‌كنند و آن وقت دیگران را به بی‌اخلاقی، خراب كردن بازار و چیزهایی از این دست متهم می‌كنند. من متاسفم .».../سایت گل