اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونی در منچستریونایتد می‌ماند


اسطوره منچستریونایتد تاکید کرد مهاجم این تیم در اولدترافورد می‌ماند و رکوردهای او را می‌شکند.

خبرگزاری فارس: اسطوره منچستریونایتد تاکید کرد مهاجم این تیم در اولدترافورد می‌ماند و رکوردهای او را می‌شکند.

با وجود اینکه منچستریونایتد بارها تاکید کرده مهاجم ملی پوش خود را به هیچ تیم دیگری واگذار نخواهد کرد ولی گمانه‌زنی‌ها در مورد خروج وین رونی از این تیم همچنان به گوش می‌رسد.

چلسی برای جذب او پیشنهادی ارائه کرد که از سوی سران یونایتد رد شد اما ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی بر این باور است که تیمش برای خرید رونی باید پیشنهاد دیگری را به دفتر یونایتدها بفرستد.

بابی چارلتون، اسطوره شیاطین سرخ بر این باور است که این مهاجم 27 ساله بدون شک در اولدترافورد خواهد ماند.

«او بازیکن منچستریونایتد است و در این تیم هم خواهد ماند.»

چارلتون که پس از رایان گیگز، بیشترین تعداد بازی در ترکیب یونایتدها را دارد، با 249 گل زده، بهترین گلزن تاریخ باشگاه به شمار می‌رود. رونی هم که از سال 2004 تاکنون در ترکیب منچستریونایتد به میدان می‌رود، 197 گل وارد دروازه حریفان کرده و بارها هم ابراز امیدواری کرده بود بتواند رکورد چارلتون را بشکند.

چارلتون در این مورد گفت: همواره امیدوار بوده‌ام که رونی روزی بتواند رکورد تعداد گل‌های زده من در یونایتد را بشکند. این خیلی خوب است که رونی همچنان در تئاتر رویاها بماند و برای رسیدن به این رکورد تلاش کند.


ویدیو مرتبط :
‫گل اول منچستریونایتد به فاینورد توسط رونی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وین رونی در منچستریونایتد می‌ماند


رسانه های خبری در انگلستان از تمدید شدن قرارداد وین رونی مهاجم تیم فوتبال منچستر یونایتد با روسای این باشگاه با رقمی بسیار زیاد و قابل توجه خبر می دهند.

باشگاه خبرنگاران: رسانه های خبری در انگلستان از تمدید شدن قرارداد وین رونی مهاجم تیم فوتبال منچستر یونایتد با روسای این باشگاه با رقمی بسیار زیاد و قابل توجه خبر می دهند.

 رسانه های خبری در انگلستان اعلام کرده اند که روسای باشگاه منچستر یونایتد قصد دارند قرارداد وین رونی مهاجم حاضر در این تیم را با رقمی بالا و بسیار جالب توجه تمدید کرده و شرایط لازم برای ادامه فعالیت این بازیکن را در تیم خود فراهم کنند. به گفته برخی از منابع آگاه خبری وین رونی در قرارداد جدید خود رقمی معادل دویست و پنجاه هزار پوند برای هر هفته از روسای منچستر دریافت خواهد کرد و تا سال 2015 میلادی هم در این تیم مانده و به کار خود در آن ادامه خواهد داد.