اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی گوشی جدید HTC +عکس


وب سایت هندی شرکت اچ تی سی امروز HTC One E9s را معرفی کرد.این گوشی دوسیم کارته دارای مشخصات فنی در حد گوشی های میان رده بازار بوده و به نظر می رسد که مقصد اولیه فروش آن در کشور هند باشد.

وب‌سایت گجت نیوز: وب سایت هندی شرکت اچ تی سی امروز HTC One E9s را معرفی کرد.این گوشی دوسیم کارته دارای مشخصات فنی در حد گوشی های میان رده بازار بوده و به نظر می رسد که مقصد اولیه فروش آن در کشور هند باشد.

رونمایی گوشی جدید HTC +عکس

لازم به ذکر است که قرار گرفتن کلمه s در آخر نام این مدل دلیلی بر ارتقا مدل E9 نیست و در واقع این مدل نسخه بروز شده از مدل Desire 820 می باشد.

مشخصات فنی گوشی HTC One E9s :

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p

چیپ‌ست MediaTek MT6752M (پردازنده هشت هسته ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز)

۲ گیگابایت حافظه رم

۱۶ گیگابابت حافظه داخلی (۸.۵ گیگابابت آن در دسترس)

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی مجهز به فناوری اولتراپیکسل

شبکه LTE

مجهز به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از سیستم صوتی دالبی

پشتیبانی از دو سیمکارت همزمان

HTC One E9s قرار است در سه رنگ سفید، خاکستری و قهوه ای مات عرضه گردد اما متاسفانه درباره قیمت و کشورهایی که این محصول در آن ها به فروش خواهد رفت، هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

رونمایی گوشی جدید HTC +عکس

رونمایی گوشی جدید HTC +عکس


ویدیو مرتبط :
رونمایی رسمی از گوشی HTC ONE M9 در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی آلکاتل از دو گوشی جدید و لپ تاپ + عکس



اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,گوشی

شرکت آلکاتل از رونمایی از دو گوشی جدید خود به نام های Idol4 و 4S خبر داده و البته یک لپ تاپ قابل تبدیل به گوشی به نام پلاس 10 را هم طراحی کرده است.

به گزارش فارس به نقل از دیجیتال ترندز، لپ تاپ یاد شده مجهز به ویندوز 10 است و باید با طیف گسترده ای از محصولات مشابه در بازار رقابت کند. آلکاتل همچنین قصد دارد یک فروشگاه اختصاصی برنامه های ارزش افزوده هم راه اندازی کند.

آلکاتل تا قبل از این اکثر محصولاتش را با عنوان تجاری OneTouch عرضه می کرد که از جمله آنها می توان به OneTouch Idol 3 اشاره کرد. اما حالا این عنوان را از تولیداتش حذف کرده و حتی می خواهد از یک لوگوی جدید استفاده کند تا شرایط خود را در بازار احیا کند.

 

اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,گوشی

 

اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,گوشی

 


وجه تمایز دو گوشی جدید آلکاتل دکمه ای موسوم به Boom Key خواهد بود که دسترسی سریع به کارکردهایی مانند دوربین، گالری، برخی بازی ها و ... را ممکن می کند. در این گوشی ها همچنین از سیستم عامل جدید آندروید 6.0.1 Marshmallow استفاده می شود.

 

اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,گوشی

 

اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,گوشی

 
گوشی 4S که پیشرفته تر است دارای نمایشگر 5.5 اینچی Quad HD و AMOLED با دقت 2560 در 1440 پیسکل، پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 652 SoC، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافه داخلی، باتری 3000 میلی آمپری است و می توان حافظه آن رابه 512 مگابایت افزایش داد. دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080p برای دوربین پشتی هم در این گوشی جالب توجه است.

Idol 4 هم دارای نمایشگر .2 اینچی فول اچ دی، پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 617، سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، امکان افزودن 512 گیگابایت حافظه، باتری 2610 میلی آمپری و دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی است.

لپ تاپ آلکاتل هم دارای نمایشگر 10.1 اینچی، پردازنده Atom Z8350 اینتل، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از میکرواس دی تا 64 گیگابایت، باتری 5830 میلی آمپری، دقت نمایشگر 1280 در 800 و دوربین های 2 و 5 مگاپیکسلی است.

اخبار تکنولوژی - فارس