اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی کراس اوور مفهومی فولکس واگن


فولکس واگن به منظور تقویت حضور خود در بخش کراس اوور و افزایش فروش جهانی، ماه آینده یک مدل اسپورت یوتیلیتی مفهومی را در آمریکا رونمایی خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: فولکس واگن به منظور تقویت حضور خود در بخش کراس اوور و افزایش فروش جهانی، ماه آینده یک مدل اسپورت یوتیلیتی مفهومی را در آمریکا رونمایی خواهد کرد.

منابع آگاه به رویترز اظهار کرده‌اند که این خودروساز آلمانی قصد دارد این خودرو دارای ظرفیت پنج سرنشین را که در کارخانه تنسی خواهد ساخت، در نمایشگاه خودروی دیترویت در ژانویه سال 2015 رونمایی کند.

این خودروی مفهومی احتمالا برای تولید تا سال 2017-2016 تصویب خواهد شد و جدیدترین بخش از برنامه فولکس واگن برای کاهش فاصله با مدل‌های شاسی بلند تیگوآن و توآرگ است که در بازار آمریکا عرضه شده اند.

تمرکز فولکس واگن به خودروهای کوچک‌تری مانند هاچ بک گلف و سالن کامپکت جتا مانع رشد این شرکت در آمریکا شده که در آنجا رقیبانش مدل‌های متنوعی در بخش کراس اوورهای شاسی بلند عرضه می‌کنند.

این شرکت تنها به بیان اینکه یک شاسی بلند مفهومی در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی خواهد شد، اکتفا می‌کند.

فروش برند فولکس واگن در آمریکا در مدت ژانویه تا نوامبر 11 درصد افت کرد و به 333 هزار دستگاه رسید.

فولکس واگن که بزرگ‌ترین خودروساز اروپا است و در فروش جهانی پس از تویوتا در رتبه دوم قرار دارد، تصمیم دارد تا سال 2018 بیش از هفت میلیارد دلار در آمریکای شمالی هزینه کند و میزان فروش خود را دو برابر کرده و به 800 هزار خودرو برساند.

افزایش حضور فولکس واگن در بخش کراس اوور مشابه طرح‌های برندهای گران قیمت این خودروساز است. پورشه فروش شاسی بلند ماکان را در آوریل آغاز کرد در حالیکه آئودی در سال 2016 شروع به تولید شاسی بلند Q1 خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، برند فوق لوکس بنتلی در سال 2016 حضورش را در بخش شاسی بلندها گسترش خواهد داد در حالیکه خودروساز ایتالیایی لامبورگینی که جزء گروه فولکس واگن است، در انتظار موافقت شرکت مادر خود برای تولید شاسی بلند اختصاصی است.


ویدیو مرتبط :
تیزر معرفی فولکس واگن کراس آبی مفهومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«میکروباس»؛ خودرو مفهومی الکتریکی فولکس واگن



میکروباس وسیله نقلیه الکتریکی پیشگامانه ای است که بیشتر ارائه هماهنگی بین اینترنت اشیا و صنعت خودروسازی را هدف قرار داده است.

 فولکس واگن قصد دارد طی نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) 2016 مدل جدید میکروباس که یک ون تمام الکتریکی است را معرفی کند. این خودرو با یک بار شارژ کامل باتری خود از دامنه حرکت تا 499 کیلومتر سود می برد.

اخبار,اخبار علمی,میکروباس,«میکروباس»

 
گری شاپیرو، مدیرعامل انجمن محصولات الکترونیکی مصرفی، معرفی محصول جدید فولکس واگن را تایید کرده و به این نکته اشاره داشته است که میکروباس وسیله نقلیه الکتریکی پیشگامانه ای است که بیشتر ارائه هماهنگی بین اینترنت اشیا و صنعت خودروسازی را هدف قرار داده است.

 

اخبار,اخبار علمی,میکروباس,«میکروباس»

 
بنابر اعلام فولکس واگن، میکروباس با طراحی جعبه ای شکل و قسمت جلو بسیار کوتاه تداعی گر مدل شناخته شده کمپر است. این ون نیروی موتور الکتریکی خود را به محور جلو منتقل می کند و بسته باتری آن در کف خودرو جاسازی می شود. جدا از خودروهای تولیدی شرکت تسلا، دامنه حرکت 499 کیلومتر برای یک خودرو الکتریکی قابل توجه محسوب می شود. 

اخبار,اخبار علمی,میکروباس,«میکروباس»

 

 اخبار علمی - عصرایران