اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی پوتین از جدیدترین فن آوری نظامی روسیه



رئیس جمهوری روسیه از جدیدترین زره پوش جنجالی این کشور موسوم به «مجازاتگر» رونمایی کرد.

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, پوتین

به گزارش مهر به نقل از «راشاتودی»، آخرین فن آوری نظامی سرویس امنیتی روسیه به شکل خوردوی خفاشی است که «مجازاتگر» خوانده میشود. این زره پوش غول پیکر مورد بازدید پویتن قرار گرفت.

روسها این خودروی زره پوش جنگی را در پاسخ به خودروی آمریکایی «هاموی» ساخته اند. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز جمعه از آخرین خودروی عملیات ویژه در مسکو که توسط سرویس امنیتی فدرال ساخته شده بازدید کرد.

خصوصیت چشمگیر این خودرو شباهتش به خودروی افسانه‌ای بتمن است. «الکساندر بورتنیکف»،مدیر سرویس امنیتی فدرال، پوتین و وزیر دفاع را در بازدید از این خوروی عظیم الجثه همراهی میکرد .این خودرو مورد تحسین مقامات رسمی قرار گرفت.

اگرچه شایعاتی پیرامون ساخت این خودرو سالها در جریان بود،اما تا این اواخر جزییاتی راجع به ساخت آن افشا نشده بود.این خودرو ظرفیت ۱۰ نفر را دارد و به شکل V ساخته شده به طوریکه قابلیت از بین بردن امواج انفجار و یا موشک را داشته باشد.


  اخبار بین الملل -  مهر 


ویدیو مرتبط :
مانور نظامی روسیه با حضور پوتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مدل های آی فن رونمایی شد (+عکس)



جدیدترین مدل های آی فن رونمایی شد (+عکس)

آی فن 5c بخشی از تلاشهای اپل برای مقابله با سیل تلفنهای هوشمند ارزان قیمت شرکتهای رقیب است که اکثر آنها دارای سیستم عامل اندروید هستند.

شرکت اپل شب گذشته دو مدل آی فنی با آخرین فناوریهای روز تلفنهای هوشمند و یک آی فن ارزان قیمت با قاب پلاستیکی را رونمایی کرد.

تیم کوک رئیس شرکت اپل در کنفرانس خبری شب گذشته که در کالیفرنیا برگزار شده بود گفت: تجارت به قدری گسترش یافته است که امسال قصد داریم دو مدل آی فن جدید را جایگزین آی فن 5 کنیم.

اپل از روز جمعه 13 سپتامبر (22 شهریور) برای فروش این دو مدل سفارش گرفته و هر دو دستگاه از روز 20 سپتامبر (29 شهریور) در ایالات متحده، استرالیا، بریتانیا، چین، فرانسه، آلمان، ژاپن و سنگاپور به فروش می رسد.


آی فن 5c بخشی از تلاشهای اپل برای مقابله با سیل تلفنهای هوشمند ارزان قیمت شرکتهای رقیب است که اکثر آنها دارای سیستم عامل اندروید هستند.

جونی آیوی طراح شرکت اپل اظهار داشت که به رغم قیمت اندک این آی فن پلی کربنات با قاب دورتادور فولادی زیباست.

 

معرفی آخرین فناوری های تلفن هوشمند اپل, رونمایی از جدیدترین گوشی


آی فن 5c دارای حافظه 16 گیگابایتی است و قیمت آن 546 دلار در نظر گرفته شده است که این قیمت 100 دلار نسبت به مدل های قبلی آی فن با ویژگی های اولیه کمتر است.

ون بیکر تحلیلگر شرکت پژوهشی گارتنر گفت: آی فن 5c دستگاهی نیست که بخواهد شرایط خود را در بازار به خطر بیاندازد، این دستگاه تنها به جای روکش فلزی دارای روکش پلاستیکی است، آنها صرفا برای کاهش قیمت، هزینه مواد را کاهش داده اند.

اما بیکر اظهار داشت که این امر هنوز به صورت یک پرسش بی جواب باقی مانده است که آیا کاهش قیمت آی فن 5c به قدری است که مشتریان را در بازارهای درحال ظهور جذب کند. هرکس که انتظار دارد اپل کالای بی کیفیت ارائه کند و قیمت را کاهش دهند تنها خودش را فریب داده است. اگر این روز برسد، این شرکت نشان داده است که دیگر زمینه ای برای رشد ندارد.

 

معرفی آخرین فناوری های تلفن هوشمند اپل, رونمایی از جدیدترین گوشی


اپل درباره همکار تله کام خود در چین که می تواند کمکهای مالی برای پایین نگاه داشتن قیمت آی فن ارائه کند هیچ اطلاعاتی ارائه نکرده است، چرا که این شرکت فناوری در نظر دارد که امروز 20 شهریورماه یک نشست خبری جداگانه در چین برگزار کند.

آی فن با کیفیت 5S دارای قیمت 649 دلار است و براساس اظهارات فیل شیلر نایب رئیس اپل، این آی فن یکی از پیشروانه ترین تلفنهایی است که اپل تاکنون تولید کرده است. این تلفن هوشمند یک استاندارد طلایی است.

 

معرفی آخرین فناوری های تلفن هوشمند اپل, رونمایی از جدیدترین گوشی


شیلر اظهار داشت که مدل 5S دارای یک تراشه پرسرعت تر است که عملکرد آن را معادل دستگاه های رایانه روی میزی قرار می دهد. این تلفن دارای یک میلیارد ترانزیستور است که افراد علاقمند به بازی می توانند از گرافیک غنی و روان آن لذت ببرند.

 

معرفی آخرین فناوری های تلفن هوشمند اپل, رونمایی از جدیدترین گوشی


مدل 5S با 10 ساعت باطری مکالمه یا 40 ساعت باطری گوش دادن به موسیقی همراه است.

همانطور که پیشتر افشا شده بود، اپل یک حسگر اثر انگشتی به مدل 5S افزوده تا به عنوان یک اقدام جدید امنیتی به جای کلمه عبور قابل استفاده باشد. از این حسگر تنها با فشردن دکمه " خانه " استفاده می شود و همچنین می تواند تأییدی برای خرید از فروشگاه اپل باشد.

نایب رئیس اپل گفت: ما اطلاعات شخصی بسیاری روی این دستگاه ها داریم و تقریبا هرکجا که می رویم آنها با ما هستند از این رو حفظ آنها از نظر امنیتی بسیار حائز اهمیت است.

 

معرفی آخرین فناوری های تلفن هوشمند اپل, رونمایی از جدیدترین گوشی


اپل تلفن ارزان قیمت خود را در رنگهای آبی، سفید، صورتی، زرد و سبز عرضه کرده و مدل با کیفیت خود را در رنگهای طلایی، نقره ای و خاکستری فضایی ارائه کرده است.

براساس اعلام این شرکت سیستم عامل iOS 7 روز 18 سپتامبر (27 شهریورماه) روزنمایی خواهد شد.

هر دو مدل آی فن رو نمایی شده دارای صفحه نمایش 4 اینچی هستند، اما برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که اپل در آینده صفحه نمایش آی فنها را برای رقابت با شرکتهایی جون سامسونگ به 6 اینچ می رساند..... / asriran.com