اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از Sony Xperia M4 Aqua +عکس


در روزهای آینده، نمایشگاه موبایل در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد تا نه تنها میزبان کمپانی های برتر فناوری بوده بلکه شرکت ها نیز به معرفی جدیدترین محصولات خود بپردازند.

خبرگزاری مهر: در روزهای آینده، نمایشگاه موبایل در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد تا نه تنها میزبان کمپانی های برتر فناوری بوده بلکه شرکت ها نیز به معرفی جدیدترین محصولات خود بپردازند.

سونی یکی از کمپانی های فناوری است که در نمایشگاه امسال بارسلون می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. این کمپانی خبر از معرفی محصول جدید خود با نام Sony Xperia M4 Aqua را اعلام کرده است.

رونمایی از Sony Xperia M4 Aqua +عکس

سونی در حالی به معرفی محصول خود خواهد پرداخت که نگاه ها معطوف به دو محصول جدید سامسونگ یعنی گلگسی ها است.

محصول جدید به عنوان نسل بعدی Xperia M2 Aqua خواهد بود که مدتی پیش عرضه شد. اما از ویژگی های این محصول می توان به مواردی مانند صفحه نمایش 5.2 اینچی ، وضوح تصویر 720 P و   همچنین اسنپدراگون  615 و اندروید 5.5 و همچنین دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین دوم5 مگاپیکسل، 1 گیگابایت حافظه داخلی و همینطور باطری 2300میلی آمپری اشاره کرد.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به ضد آب و گرد و خاک بودن آن اشاره کرد. پیش بینی می شود، این گوشی هوشمند در اواسط سال جاری عرضه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
Sony Xperia M4 Aqua vs Sony Xperia Z3 Compact

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از «Sony Xperia Z4» +عکس


کمپانی سونی خبر از محصول جدیدی با نام تبلت Sony Xperia Z۴ را اعلام کرده که به دلیل ویژگی های متفاوتش می تواند نگاه های بسیاری را به سوی خود جلب کند.

خبرگزاری مهر: کمپانی سونی خبر از محصول جدیدی با نام تبلت Sony Xperia Z۴ را اعلام کرده که به دلیل ویژگی های متفاوتش می تواند نگاه های بسیاری را به سوی خود جلب کند.

 پس از عرضه Xperia Z۳ Tablet در سال گذشته، کمتر کسی فکر می کرد که سونی تبلت دیگری را در سری Xperia Z۴ تولید کند اما اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که سونی تبلت جدیدی را با این مدل تولید و روانه بازار فناوری خواهد کرد.

رونمایی از  «Sony Xperia Z4» +عکس

از قابلیت های محصول جدید سونی می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۱۰ اینچی، وضوح تصویر ۳۸۴۰×۲۴۰۰ پیکسل، اسنپدراگون ۸۱۰ ، هشت هسته ای و همینطور ۶۴ بیتی آن اشاره کرد. از دیگر موارد قابل توجه این تبلت می توان صفحه نمایش ۲K آن را نام برد.

مشخصات بیشتری از این تبلت اعلام نشده اما سونی رونمایی از این تبلت را به تاریخ ۳ مارس و همزمان با برگزاری نمایشگاه ارتباطات MWC ۲۰۱۵  در بارسلون اسپانیا موکول کرده است.

رونمایی از  «Sony Xperia Z4» +عکس