اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از 3 لپ تاپ جدید vaio


وایو پس از جدایی از سونی، آهسته و پیوسته در حال باز کردن راه خودش به بازارهای جهانی، از جمله بازار ایالات متحده ی آمریکا است و در همین راستا امروز با معرفی سه لپ تاپ که کاربران حرفه ای تر را هدف گرفته اند گامی بزرگ برداشته.

وب‌سایت دیجیاتو -  رضا مقدری: وایو پس از جدایی از سونی، آهسته و پیوسته در حال باز کردن راه خودش به بازارهای جهانی، از جمله بازار ایالات متحده ی آمریکا است و در همین راستا امروز با معرفی سه لپ تاپ که کاربران حرفه ای تر را هدف گرفته اند گامی بزرگ برداشته.

«Vaio Z Flip»، لپ تاپی ۱۳ اینچی و دارای نمایشگر لمسی، با رزولوشن صفحه نمایش ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل محسوب می شود که می توان آن را مهم ترین نوت بوک در میان سه دیوایس تازه رونمایی شده دانست. دستگاه مورد اشاره قیمتی نسبتاً‌ بالا دارد، ولی شرکت سازنده می گوید کیفیت ساخت بالا و کارایی مطلوب، هزینه ای که می پردازید را جبران خواهند کرد. از دیگر ویژگی های مهم آن نیز باید به قابلیت چرخش کامل نمایشگر و امکان در دست گرفتن دستگاه همانند یک تبلت اشاره کرد.

وایو از سه لپ تاپ جدید و کارآمد خود پرده برداشت

نوت بوک یاد شده در داخل بدنه ای از جنس آلومینیوم جای گرفته و توسط پردازنده های Core i5 یا i7 «اسکای لیک» اینتل به همراه ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم قدرت یافته است. ناگفته نماند باتری Z Flip به حدی توانایی دارد که می تواند آن را ۱۱ الی ۱۲ ساعت روشن نگه دارد، هر چند وایو می گوید این اعداد قطعی نیستند و نحوه استفاده ی کاربر هم در موضوع دخیل خواهد بود.

دیوایسی که در بالا به آن پرداختیم را به نوعی می توان پاسخ مستقیم وایو به مک بوک پروهای اپل دانست و به نظر می رسد برند مذکور سعی کرده دستگاهی را خلق کند که ضمن اجرای ویندوز کارایی به شدت بالا را ارائه نماید. از همین امروز فروش Z Flip در ژاپن آغاز شده، ولی سایر بازارها می بایست قدری دیگر منتظر بمانند ضمن اینکه قیمت مدل پایه این محصول ۱.۷۹۹ دلار خواهد بود.

وایو از سه لپ تاپ جدید و کارآمد خود پرده برداشت

وایو یک لپ تاپ دیگر مشابه Z Flip را هم رونمایی کرده که برخی از قابلیت های خاص و ویژه ی مدل قبلی را در خود ندارد، از جمله امکان چرخش کامل صفحه نمایش و بدل شدن به تبلت. این محصول «Vaio Z Clamshell» نام گرفته از نظر بدنه بسیار شبیه دیگر همتای خود است ولی در آن خبری از نمایشگر لمسی نیست و می بایست به رزولوشن ۱۰۸۰p بسنده کنید. ضمناً برای خریدش هم باید قیمت پایه ی ۱.۴۹۹ دلاری را بپردازید.

وایو از سه لپ تاپ جدید و کارآمد خود پرده برداشت

در کنار دو لپ تاپی که معرفی شد، مدل سومی نیز وجود دارد که البته مدتیست در ژاپن به فروش می رسد و ظاهراً موفق ترین و پر هوادارترین نوت بوک وایو محسوب می شود. دستگاه مذکور نام «Vaio S» را یدک می کشد و ظاهری زیبا دارد، اما پورت های VGA و اترنتی آن شما را به نوعی به یاد دیوایس هایی که در اواخر ۲۰۰۰ عرضه می شدند می اندازند.

فروش وایو اس از ماه مارس در ایالات متحده و برخی از بازارهای دیگر آغاز خواهد شد و برای دو مدلی که پیش تر به آنها پرداختیم نیز لازم است تا فوریه منتظر بمانید.


ویدیو مرتبط :
لپ تاپ-تبلت سونی وایو تپ 11 Sony Vaio Tap - کافه لپ تاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین لپ تاپ سونی سری Vaio s + عکس



جدیدترین لپ تاپ سونی سری Vaio s + عکس

به گزارش تکناز به نقل از جام نیوز، سونی لپ تاپ جدید از سری Vaio S خودش رو معرفی کرد. این سری لپ تاپ جدید با قدرت و عملکرد بهتر و ظاهری باریکتر و صفحه نمایشی بزرگتر با کیفیت Full HD و قابلیت سه بعدی بودن صفحه نمایش و تجهیزات مانند درایو Blu-Ray ، عرضه خواهد شد.

لپ تاپ, لپ تاپ سونی, لپ تاپ سری Vaio S, عکس لپ تاپ سری Vaio S, لپ تاپ سری Vaio S سونی

باطری داخلی سری Vaio S قادر است تا ۶ ساعت در حالت stamina برق مورد نیاز لپ تاپ را تامین کند . البته اگر فکر می کنید که این مقدار شارژ برای شما کافی نیست ، سونی همراه با لپ تاپ یک باطری خارجی اضافه نیز به شما خواهد داد که به شما این امکان را می دهد که ۶٫۵ ساعت اضافی و در کل ۱۳ ساعت از این لپ تاپ استفاده کنید که مقدار ایده آلی برای استفاده از لپ تاپ به حساب می آید .

لپ تاپ, لپ تاپ سونی, لپ تاپ سری Vaio S, عکس لپ تاپ سری Vaio S, لپ تاپ سری Vaio S سونی

سری Vaio S سونی جدید ممکن است با چند مدل از پردازنده های جدید شرکت اینتل یعنی Sandy Bridge و ظرفیت های متفاوتی از حافظه های SSD و امکان بسیار خوب Quick Boot که به شما امکان میدهد در حداقل زمان ، سیستم عامل آماده به کار داشته باشید و امکان ارتباطی ۳G برای اتصال به شبکه های مورد نظر خودتون .

لپ تاپ, لپ تاپ سونی, لپ تاپ سری Vaio S, عکس لپ تاپ سری Vaio S

این سری از لپ تاپ های از هم اکنون در سایت سونی و با قیمت ۷۴۰ یورو در دسترس می باشند .

منبع:جام نیوز