اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از مستند جنجالی «پشت صحنه»


مستند «پشت‌صحنه»، آخرین اثر دفتر مستند سازی نجوای زلال هنر با موضوع واکاوی بحران جنسی در ایران، چهارشبه 2 دی ماه ساعت 14:30 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مستند «پشت صحنه»، آخرین اثر دفتر مستند سازی نجوای زلال هنر با موضوع واکاوی بحران جنسی در ایران، چهارشبه 2 دی ماه ساعت 14:30 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.

در این مستند به موضوعاتی مانند خود ارضایی ، روابط جنسی در دوستی‌های قبل از ازدواج، عقد موقت، نگاههای متفاوت دو جنس به این دوستی‌ها، فیلم‌های غیر اخلاقی و مطالب دیگری پرداخته می‌شود.

می‌توان این مستند را یکی از جدی‌ترین کارهای مستند دانست که در حوزه مسائل جنسی در ایران کار شده است. مستندی که تلاش کرده به تعدادی از موضوعات مربوط به مسائل جنسی در ایران با دیده صداقت و بدون بزرگ نمایی های بی مورد بنگرد و با نقدی از درون تلاش در بهبود جامعه خویش کند و همه این ویژگی‌ها باعث تمایز این مستند از سایر آثار مشابه می‌باشد.

رونمایی از مستند جنجالی «پشت صحنه»

به هر حال این فیلم از جنبه‌های مختلف قابل نقدوبررسی است و امید است اکران آن، فتح بابی برای بحثهایی جدی تر درباره این نیاز حیاتی و اساسی انسان باشد و بدین سبب مردم و مسئولان نگاه جدی تری به این موضوع داشته باشند.

همچنین این مستند در اکران های خصوصی خود استقبال نخبگان را با خود به همراه داشته است.(اشاره به تیزر یا لینک تیزر)

آخرین اثر تورج کلانتری با موضوع بررسی بحران جنسی در ایران چهارشبه 2 دی ماه ساعت 14:30 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.

در این رونمایی دکتر ابهری پژوهشکر و آسیب شناس اجتماعی نیز حضور خواهند داشت و بعد از مستند پیرامون بحران جنسی در ایران سخنرانی خواهند کرد.

با توجه به هماهنگی های انجام شده ورود برای کلیه افراد آزاد می‌باشد.

اطلاعات بیشتر در سایت poshtesahne.tv  می‌باشد.


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه جنجالی ویلای من ساخته مدیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفتار عجیب و جنجالی خطیب در یک برنامه زنده/ درگیری به پشت صحنه کشید!



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

رفتار عجیب و جنجالی خطیب در یک برنامه زنده/ درگیری به پشت صحنه کشید!

ورزشی: سرپرست فدراسیون کشتی که عملکردش طی ماه‌های اخیر مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته بود برای پاسخگویی به ابهامات مطرح شده در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد اما در پایان کار به درگیری لفظی کشید!

به گزارش خبرنگار مهر، سایت رسمی فدراسیون کشتی صبح روز شنبه طی خبری اعلام کرد که حجت الله خطیب عصر شنبه میهمان برنامه زنده تلویزیونی روح پهلوانی شبکه ورزش است تا به برخی سوالات و ابهامات موجود پاسخ دهد. خطیب به وعده اش عمل کرد و با حضور در این برنامه روبروی صدرالدین کاظمی و محمدرضا منصوریان از کارشناسان باتجربه کشتی نشست.

سرپرست فدراسیون کشتی در حالی که از کارشناسان این برنامه انتظار سوالات کلیشه ای و خنثی را داشت، زمانی که با سوالات منطقی آنها مواجه شد با حالتی تند و عصبانی در چند مورد به منصوریان توهین و تاکید کرد که وی را به عنوان کارشناس کشتی قبول ندارد.

حجت الله خطیب که تاکید داشت منصوریان صلاحیت صحبت کردن در مورد کشتی را ندارد به سوالات صدرالدین کاظمی هم نتوانست پاسخ روشنی بدهد و با خوب پاسخ ندادن برنامه را به سمتی برد که کاظمی مجبور شد حضور او در این برنامه را نیمه کاره اعلام کند.

منصوریان بعد از این اتفاقات با اظهار تاسف از رفتار نامناسب خطیب به خبرنگار مهر گفت: 30 سال به عنوان کارشناس ورزشی در مطبوعات و رسانه ملی حضور داشتم و این برای اولین بار بود که یک مدیر ورزشی با چنین رفتار زشت و توهین آمیزی در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بود.

این کارشناس ورزش و رسانه ادامه داد: متاسفانه همانطور که در برنامه گفتم وی برای حضور در کشتی ایران مناسب نیست و حاضرم این ادعا را با توجه به حضور یکساله خطیب در فدراسیون با سند و مدرک اثبات کنم. مهلت قانونی سرپرستی وی مدتهاست که به پایان رسیده و خطیب قانونا نمی تواند هیچ نامه، حکم یا مصوبه ای را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی امضا کند!

خطیب در شرایطی کنترل خود را از دست داد که با سوالاتی از جمله تعویق برگزاری مجمع، بدهی های میلیاردی، اختلاف حساب با دریافتی های وزارت ورزش، کناره گیری محمد بنا و عدم پایبندی به وعده های بعد از المپیک و بسیاری دیگر از معضلات اخیر فدراسیون کشتی روبرو شد و زمانی که پاسخ قانع کننده ای برای کارشناسان این برنامه نداشت با تشخیص آنها برنامه را نیمه کاره رها کرد و به پشت صحنه رفت.

البته حرکات دور از انتظار سرپرست موقت فدراسیون کشتی ختم به استودیوی تلویزیون نبود و وی بعد از قهر و ترک محل فیلمبرداری در پشت صحنه هم با الفاظی ناشایست به عوامل و افراد تهیه کننده این برنامه بی احترامی کرد.

سعید اصغری تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: به هیچ عنوان از سرپرست یک فدراسیون ورزشی که نام ورزش پهلوانی و روحیه جوانمردی را به یدک می کشد انتظار چنین برخوردی را نداشتیم. وی در رسانه ملی مستقیما به همه توهین کرد و حتی پشت صحنه نیز با الفاظی ناشایست و دور از انتظار همه را مورد انتقاد و توهین قرار داد.

بدین ترتیب برنامه روح پهلوانی شبکه ورزش به دلیل رفتار حجت الله خطیب روال عادی خود را از دست داد اما صدرالدین کاظمی کارشناس نام آشنا و مجرب کشتی به عنوان مجری این برنامه توانست به خوبی این وضعیت را سر و سامان دهد.

کاظمی نیز در این رابطه گفت: متاسفانه آستانه تحمل وی کم بود و در نهایت ما نتوانستیم پاسخ قانع کننده ای از این مسئول بگیریم! من به عنوان یکی از اهالی کشتی از محمدرضا منصوریان عذرخواهی می‌کنم و متاسفم که سرپرست موقت فدراسیون کشتی در یک برنامه زنده تلویزیونی چنین برخوردی با وی انجام داد./مهر