اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از سلاح جدید داعش در سوریه



داعش از یک شیوه جدید برای جنایت رونمایی کرد.

رسانه های سوری خبر دادند که گروه تروریستی داعش در درگیری با نیروهای مردمی کرد در استان حسکه از حیوان های بمب گذاری شده استفاده کرده است.

اخبار,اخباربین الملل, سلاح جدید داعش در سوریه

 

عناصر داعش با روانه کردن این حیوان ها به مواضع نیروهای مردمی کرد، در زمان مناسب آنها را از راه دور منفجر می کردند.

در روزهای اخیر درگیری های شدیدی بین داعش و نیروهای مردمی کرد در استان حسکه در شرق سوریه رخ داده است.

 

 اخبار بین الملل  -  ابنا 


ویدیو مرتبط :
سوریه :خطرناکترین سلاح در دست داعش:((

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا استفاده داعش را از سلاح های شیمیایی در سوریه تائید کرد



اخبار,اخبار بین الملل, داعش

آنها گفتند موادی که داعش در حمله اخیر خود استفاده کرد، ساختار پیچیده ای، مانند آنچه در اختیار نظام سوریه است، ندارد و این نشان می‌دهد این مواد را نیروهای داعش درست کرده اند.

پایگاه اینترنتی ورلد تریبیون نوشت آمریکا استفاده از سلاح های شیمیایی در منطقه الحسکه سوریه را توسط نیروهای داعش تائید کرد.

به گزارش صدا و سیما و به نقل از پایگاه اینترنتی این نشریه آمریکا تائید کرد نیروهای داعش از گاز خردل در حمله به الحسکه سوریه استفاده کرده اند.

به گزارش شبکه سی ان ان آمریکا همچنان مشغول تحقیقات درباره میزان و نحوه استفاده از این ماده است.

نیروهای کرد پیشمرگه می گویند داعش از این ماده در حملات خمپاره ای خود در منطقه المخمور عراق استفاده کرده است. مقامات آمریکایی اعلام کردند احتمالا میزان استفاده از گاز خردل در حمله سوریه کم بوده است.

آنها گفتند موادی که داعش در حمله اخیر خود استفاده کرد، ساختار پیچیده ای، مانند آنچه در اختیار نظام سوریه است، ندارد و این نشان می‌دهد این مواد را نیروهای داعش درست کرده اند.

آژانس های اطلاعاتی آمریکا پیش از این گفته بودند نیروهای داعش در حملاتشان در عراق از گاز کلرین که یک ماده شیمیایی ممنوعه است استفاده کرده اند.

اخبار بین الملل  -صدا و سیما