اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از سایت حراج بین المللی خودروی احمدی نژاد



رونمایی از سایت حراج بین المللی خودروی احمدی نژاد

 

سایت حراج بین المللی خودروی شخصی رئیس جمهور رونمایی شد.به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: این سایت به مدت یک ماه، برای حراج بین المللی فعال است.

 

احمد اسفندیاری با اشاره به اینکه این سایت به چهار زبان فارسی ، عربی ،‌ انگلیسی و فرانسه طراحی شده است، افزود: علاقه مندان در داخل و خارج از کشور می توانند با مراجعه به این سایت، مبلغ پیشنهادی خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ثبت نام برای ایرانیان داخل کشور 50 هزار تومان و علاقه مندان خارج از کشور 50 یورو پیش بینی شده است، افزود: مبلغ ثبت نام نیز به صورت مستقیم، به حساب مشارکت های سازمان بهزیستی، برای ساخت واحدهای مسکونی معلولان و مددجویان واریز می شود.

اسفندیاری گفت: پس از ثبت نام، متقاضیان بالاترین مبالغ پیشنهادی در حراج حضوری بین المللی خودروی رئیس جمهور دعوت می شوند.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: خیران به عنوان بازوهای توانمند می توانند سازمان بهزیستی را در امر پرداخت ساخت مسکن معلولان و مددجویان کمک کنند.

اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت و تحویل 200 هزار واحد مسکونی به مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی در سه سال آینده افزود: امسال 60 هزار واحد مسکونی، به افراد واجد شرایط تحت پوشش با اولویت زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ابلاغ 42 هزار واحد از 60 هزار واحد به مالکان افزود: این واحدها در مرحله نازک کاری و تحویل است.

متقاضیان برای ثبت نام در این سایت به نشانی www.ahmadinejad-car.com مراجعه کنند.../واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تازه ترین نوآوری‌های خودروی جهان در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مزایده بین‌المللی خودروی احمدی نژاد در دهه فجر



 

 

مزایده بین‌المللی خودروی احمدی نژاد در دهه فجر

 

مدیر‌عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: رئیس جمهور موافقت كرد همزمان با جشن سالگرد پیروزی انقلاب خودروی پژوی 504 وی در آبادان به مزایده بین‌المللی گذاشته شود.

اصغر پرهیزكار صبح امروز در نشست خبری خبرنگاران رسانه‌های جمعی كشور اظهار داشت: منطقه آزاد اروند در بهمن ماه امسال برای نخستین بار نمایشگاه خودروهای كلاسیك در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود كه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خودروی شخصی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز به مزایده بین‌المللی گذاشته می‌شود.

وی افزود: بنا به تصمیم رئیس جمهور عواید حاصل از حراج خودروی وی صرف مسكن جوانان می‌شود.

مدیر‌عامل منطقه آزاد اروند در خصوص ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی خودروهای كلاسیك و خارجی خاطرنشان كرد: در این نمایشگاه بالغ بر 70 نوع خودروی كلاسیك از سراسر كشور و همچنین 40 ماشین روز دنیا كه دارای پلاك اروند هستند به نمایش گذاشته می‌شود.

وی برگزاری این نمایشگاه را در راستای كمك به جذب توریست و گردشگر عنوان كرد و تصریح كرد: در نمایشگاه خودروهای خودروهای كلاسیك و خارجی سعی می‌شود انواع اتومبیل‌های منحصر به فرد به نمایش گذاشته شود.

مدیر‌عامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: فدراسیون اتومبیلرانی برای برگزاری این نمایشگاه همكاری خوبی با سازمان منطقه آزاد اروند از خود نشان داده كه امیدواریم این نمایشگاه به بهترین نحو ممكن برگزار شود...../تحلیل:عصرایران