اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از جنگنده میتسوبیشی (تصاویر)



کمپانی ژاپنی میتسوبیشی از اولین جنگنده نسل پنجم خود به صورت رسمی رونمایی کرد.

اخبار,اخبار گوناگون,جنگنده میتسوبیشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,جنگنده میتسوبیشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,جنگنده میتسوبیشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,جنگنده میتسوبیشی

 

اخبار گوناگون - مشرق نیوز


ویدیو مرتبط :
رونمایی از میتسوبیشی اوتلندر مدل 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آی پد جدید رسما رونمایی شد + تصاویر



 

قیمت آی پد , عکس آی پد جدید

 

امروز در Yerba Buena سانفرانسیسکو اپل رسما و در مراسم ویژه ای از تبلت جدید خود با نام آی پد جدید رونمایی کرد (تبلتی که قبلا اعلام شده بود آی پد ۳ یا آی پد HD نام خواهد داشت).

اگر در چند روز و یا چند ماه گذشته اخبار و شایعات تبلت جدید اپل را دنبال کرده باشید مشخصات فنی آن نباید زیاد برای شما عافلگیر کننده باشد چرا که قبلا تعداد از مشخصات آن معرفی و مواردی از آن مانند صفحه نمایش فوق العاده آن تایید شده بود.

آی پد جدید صفحه نمایشی ۹.۷ اینچی Retina با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می باشد و پردازنده آن ۲ هسته ای A۵X همراه با گرافیکی ۴ هسته ای می باشد. دوربین آی پد جدید ۵ مگاپسکسل iSight همراه با لنز ۵ element, قابلیت تشخیص چهره همراه با قابلیت ضبط تصویر با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می باشد.

تشخیص صدا، اتصال از طریق ۳G و ۴G، به همراه باطری با قابلیت نگهداری ۱۰ ساعت شارژ برای استفاده و ۹ ساعت شارژ برای استفاده ۴G از دیگر قابلیت های آی پد جدید می باشد. ضخامت آی پد جدید ۹.۴ میلیمتر و وزنی برابر یا ۶۳۵ گرم دارد.

آی پد جدید قیمتی مشابه آی پد ۲ در زمان عرضه دارد. مدل های WIFI با قیمت های ۴۹۹,۵۹۹ و ۶۹۹ دلار وارد بازار می شود و ۶۲۹,۷۲۹ , ۸۲۹ دلار برای نسخه های WIFI+۴G در نظر گرفته شده است.

پیش فروش آی پد جدید از امروز آغاز می شود اما همانند شایعه ای که قبلا منتشر شده بود از تاریخ ۱۶ مارس در آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه ، آلمان، سوییس ، ژاپن ، هنگ کنگ ، سنگاپور و استرالیا عرضه می شود و از تاریخ ۲۳ مارس در ۳۰ کشور دیگر نیز عرضه می شود.... /   خبرگزاری :پی سی وار

 

قیمت آی پد , عکس آی پد جدید

 

 

قیمت آی پد , عکس آی پد جدید