اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از بزرگترین جدول کلمات متقاطع


بزرگترین جدول کلمات متقاطع جهان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان انار رونمایی شد . این جدول در ابعاد سه و نیم در سه و نیم متر طراحی شده و شامل 122 هزار و 500 خانه و 54 هزار سئوال است .


محمد علی مهاجری پاریزی که این جدول را طی 4 سال طراحی و تدوین کرده است گفت : این جدول در واقع یک دایره المعارف بزرگ محسوب می شود و تعداد سئوالات و خانه های آن از بزرگترین جدولی که در کتاب گینس ثبت شده ، بیشتر است .

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
تبدیل جدول متقاطع (Cross Table) به جدول معمولی (List Table) در اکسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین تلویزیون جهان رونمایی شد



با صفحه نمایش 201 اینچی تاشو

بزرگترین تلویزیون جهان رونمایی شد

بزرگترین تلویزیون جهان با صفحه نمایش 210 اینچی، ساخت شرکت خودروسازی «پورشه»، رونمایی شد.

بزرگترین تلویزیون جهان با قیمت 662 هزار دلار، در هیچ خانه ای جا نمی‌شود و بیشتر برای استفاده در فضای باز یا بر روی قایق های تفریحی مناسب است.

کار طراحی صفحه نمایش عظیم این تلویزیون توسط متخصصان شرکت خودروسازی پورشه انجام شده و شرکت اتریشی C SEED Entertainment‌ این محصول را رونمایی کرده است.

قیمت نجومی بزرگترین تلویزیون جهان 662 هزار دلار معادل چهار خودروی لوکس پورشه 911 است.

در این صفحه نمایش بیش از 725 هزار لامپ LED‌ استفاده شده است که بیش از 4.4 تریلیون رنگ را ایجاد می کنند؛ همچنین تلویزیون مجهز به حسگر اثر انگشت است که امکان استفاده افراد متفرقه را غیر ممکن می‌کند.

پس از خاموش شدن تلویزیون و با کمک پنل‌های تاشدنی، دستگاه براحتی در کمتر از پنج ثانیه جمع می شود و با فشار دادن یک دکمه بر روی دستگاه کنترل از راه دور، تلویزیون مجددا ظرف 40 ثانیه باز می شود./ایسنا

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب