اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از ایران چک با طرح حرم امام رضا


مراسم رونمایی و انتشار سکه طلا با طرح حرم امام رضا(ع) با حضور رییس‌ جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم رونمایی و انتشار سکه طلا با طرح حرم امام رضا(ع)  با حضور رییس‌ جمهوری برگزار شد.  حجت‌الاسلام حسن روحانی در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد با برکت حضرت امام رضا(ع) از انتشار ایران چک جدید و سکه طلا که مزین به بارگاه ملکوتی آن امام همام است، ابراز خرسندی کرد و در دفتر یادبود این مراسم نوشت: «تقارن میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با هفته دولت و انتشار ایران چک جدید موجب رحمت و برکت برای کشور است، ان‌شاء الله».

ایران چک پانصد هزار ریالی نسل جدید که دارای امنیت و کارایی بیشتر برای مبادله نقد در جامعه است، به رنگ آبی و مزین به طرح گنبد و گلدسته حرم آقا امام رضا(ع) در رو و تصویر سقاخانه در پشت آن است.

همچنین بر روی سکه رایج ۵ هزار ریالی نیز نقش طرح گنبد و گلدسته حرم حضرت امام رضا(ع) نقش بسته و آلیاژ این سکه از مس، نیکل و آلومینیوم است.

در این مراسم از مدال‌های یادبود میلاد حضرت امام رضا(ع) نیز رونمایی و انتشار شد. مدال‌های یاد شده در قطع ۲.۵، ۵ و ۱۰ بهار است که از سوی سازمان تولید، اسکناس و مسکوت بانک مرکزی ضرب شده است.


ویدیو مرتبط :
رونمایی از طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از سکه طلا و ایران‌چک جدید با طرح حرم امام رضا(ع)(+عکس)



با حضور رئیس‌جمهور مراسم رونمایی و انتشار سکه طلا با طرح حرم امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد با برکت حضرت امام رضا(ع) از انتشار ایران چک جدید و سکه طلا که مزین به بارگاه ملکوتی آن امام همام است، ابراز خرسندی کرد و در دفتر یادبود این مراسم نوشت: تقارن میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با هفته دولت و انتشار ایران چک جدید موجب رحمت و برکت برای کشور است.

ایران چک پانصد هزار ریالی نسل جدید که دارای امنیت و کارایی بیشتر برای مبادله نقد در جامعه است، به رنگ آبی و مزین به طرح گنبد و گلدسته حرم آقا امام رضا(ع) در رو و تصویر سقاخانه در پشت آن است.

همچنین بر روی سکه رایج 5 هزار ریالی نیز نقش طرح گنبد و گلدسته حرم حضرت امام رضا(ع) نقش بسته و آلیاژ این سکه از مس، نیکل و آلومینیوم است.

در این مراسم از مدال‌های یادبود میلاد حضرت امام رضا(ع) نیز رونمایی و انتشار شد. مدال‌های یاد شده در قطع 2.5، 5 و 10 بهار است که از سوی سازمان تولید، اسکناس و مسکوت بانک مرکزی ضرب شده است.

 

اخبار,اخباراقتصادی,ایران چک جدید

 

اخباراقتصادی  -  فارس