اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو پنجمین 50 گله لیگ قهرمانان اروپا


اولین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا به گل رسیده بود، در سال 2007 بود که او با پیراهن منچستریونایتد در مقابل تیم آاس رم به ثمر رسید

سایت گل: اولین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا به گل رسیده بود، در سال 2007 بود که او با پیراهن منچستریونایتد در مقابل تیم آاس رم به ثمر رسید

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید با گلی که چهارشنبه شب در بازی تیمش برابر دورتموند در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا زد، مبدل  به پنجمین بازیکنی شد که در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا از مرز 50 گل عبور زده است.

البته تک گل رونالدو دراین بازی به چشم نیامد؛ چرا که تیم میزبان به لطف درخشش روبرت لواندوفسکی به 4 گل رسید تا شکست تلخی برای رئال رقم خورده و جبران کردنش در بازی برگشت و در ورزشگاه برنابئو خیلی سخت باشد.

اولین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا به گل رسیده بود، در سال 2007 بود که او با پیراهن منچستریونایتد در مقابل تیم آاس رم به ثمر رسید.دومین گل رونالدو در رقابت های اروپایی هم با فاصله پنج دقیقه در همین بازی به ثمر رسید تا در نهایت یونایتد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.

رونالدو در مجموع در 91 مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، 50 گل زده و بدین ترتیب نام خود را در جمع 5 گلزن برتر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می بیند.

درحال حاضر، رود فان نیستلروی در 62 بازی، مسی در 66 بازی، رائول گونسالس در 97 بازی و تیری آنری در 103 مسابقه توانسته اند تا رکورد 50 گل اروپایی را پشت سرگذاشته اند. اما در فهرست برترین گلزنان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر رائول گونسالس با زدن 71 گل در 142 بازی اروپایی در صدر جدول برترین گلزنان رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست. مسی با زدن 59 گل در 78 مسابقه دوم است و نیستلروی بازدن 56 گل در 73 مسابقه اروپایی در رده سوم قرار دارد. حالا رونالدو با گلزنی در بازی مقابل دورتموند تعداد بازیهایش را به 50 گل رسانده و این 50 گل را در 91 مسابقه به ثمر رسانده و چهارم است و درنهایت تیری آنری هم با 50 گل در 112 بازی پنجم است.


ویدیو مرتبط :
50 گل زیبا در لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ قهرمانان اروپا; آتش‌بازی رئال با هت‌تریک رونالدو/ مدعیان پیروز شدند به جز یوونتوس



لیگ قهرمانان اروپا,نتایج لیگ قهرمانان اروپا

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا
آتش‌بازی رئال با هت‌تریک رونالدو/ مدعیان پیروز شدند به جز یوونتوس

تیم‌های فوتبال رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروزی‌های پرگلی مقابل حریفانشان بدست آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در گروه‌های A تا D تیم‌های مدعی منچستر یونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی مقابل حریفانشان برتری پرگلی را بدست آوردند و یوونتوس تنها تیم مدعی بود که در دانمارک متوقف شد.

گروه A:
منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل بایر لورکوزن با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.
وین رونی 22 و 70، فان پرسی 59 و والنسیا 79 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند و رولفس 54 و توپراک 88 برای لورکوزن گل زدند.

در دیگر دیدار این گروه رئال سوسیه‌داد اسپانیا در ورزشگاه خانگی خود با گل‌های تکسیرا در دقایق 65  و 87 با نتیجه دو بر صفر مغلوب شاختار دونتسک اوکراین شدند.

گروه B:
رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه علی سامی ین ترکیه با نتیجه 6 بر یک گالاتاسرای را در هم بکوبد.
ایسکو 33، بن‌زما 54 و 81 و رونالدو در دقایق 63، 66 و 90 برای رئال موفق به گلزنی شدند و بولوت در دقیقه 84 تک گل گالا را به ثمر رساند.

یوونتوس هم در دیدار با کوپنهاگن در دانمارک با تساوی یک بر یک متوقف شد تا تنها تیم بزرگ شب اول فصل جدید لیگ قهرمانان باشد که نمی‌تواند امتیاز کامل بازی را بدست آورد.
زانکا 14 برای کپنهاگن و کوالیارلا 54 برای یووه گلزنی کردند.

گروه C:
پاری سن‌ژرمن در خانه المپیاکوس یونان با نتیجه چهار بر یک پیروز شد.
کاوانی 19، تیاگو موتا 68 و 73 و مارکینیو 86 برای پاریسی‌ها گل زدند و ویس در دقیقه 25 برای المپیاکوس گلزنی کرد.

بنفیکا پرتغال هم با دو گل از سد اندرلشت گذشت.
جوربچیچ 4 و لوئیزائو 30 گل‌های این بازی را به ثمر رساند.

گروه D:
بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آلیانس آره‌نا با نتیجه سه بر صفر مقابل زسکا روسیه پیروز شد.
آلابا 4، مانژوکیچ 41 و روبن 68 گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه ویتوریا پلژن در چک با نتیجه سه بر صفر نتیجه را به من‌سیتی واگذار کرد.
ژکو 48، یحیی توره 53 و آگوئرو 58 موفق به گلزنی شدند.

فارس