اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو پردرآمدترین بازیکن جهان می شود؟


علاقه رونالدو به اینکه پردرآمدترین بازیکن جهان شود اختلاف او را با سران رئال مادرید بیشتر کرده و این زنگ هشداری برای باشگاه های متمول اروپایی محسوب می شود.

تماشا: علاقه رونالدو به اینکه پردرآمدترین بازیکن جهان شود اختلاف او را با سران رئال مادرید بیشتر کرده و این زنگ هشداری برای باشگاه های متمول اروپایی محسوب می شود. رومن آبراموویچ مالک چلسی در کنار مالکان عرب پاری سن ژرمن و منچسترسیتی تنها مقصدهایی هستند که می توانند به اندازه ساموئل اتوئو، پردرآمدترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان به رونالدو دستمزد دهند.

دستمزد 7/98 میلیون پوندی خالص او در سال، رونالدو را در رده دهم لیست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان قرار داده و این در حالی است که ساموئل اتوئو با 15/91 میلیون پوند در صدر این جدول قرار دارد.

رونالدو حداقل 50 درصد افزایش در دستمزدش می خواهد که خالص دریافتی او را به 11/8 میلیون پوند می رساند اما این مسئله پیچیده تر از این حرف هاست و تقریبا 50 درصد از حق عکسهای او به باشگاه رئال می رسد و مالیات سنگینی هم در اسپانیا از حقوق او کم می شود.



رونالدو به جز دستمزد خود از باشگاه، 13/45 میلیون پوند از اسپانسرها درآمد دارد، این همان رقمی است که او از سران سانتیاگو برنابئو می خواهد.

رونالدو ماه گذشته گفت: «به خاطر مسائل حرفه ای ناراحت هستم، سران باشگاه کاملا از موضوع آگاه هستند.» رئال باید 24 درصد از دستمزد رونالدو را به عنوان مالیات به دولت اسپانیا پرداخت کند اما با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور، این رقم مالیات به 52 درصد رسیده است.

پیشنهاد برای جذب رونالدو از 80 میلیون پوند رقمی که رئال او را از منچستر یونایتد به خدمت گرفت شروع خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
رونالدو بهترین بازیکن جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد/ ستاره پرتغالی پردرآمدترین بازیکن جهان



تمدید قرارداد رونالدو با رئال مادرید ,کریستیانو رونالدو

رونالدو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد/ ستاره پرتغالی پردرآمدترین بازیکن جهان

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد کریستیانو رونالدو قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا رسانده که طی آن تا سال 2018 در سانتیاگوبرنابئو خواهد ماند.

 ستاره پرتغالی در مراسمی در ساعت 12:45 به وقت محلی در رویال باکس سانتیاگوبرنابئو و در حضور فلورنتینو پرز رئیس باشگاه قرارداد جدید خود با رئال مادرید را امضا می کند و بعد از آن در کنفرانسی خبری شرکت می کند.

رونالدو که در سال 2009 با 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست در 203 بازی برای این تیم آمار فوق العاده 203 گل را ثبت کرده و آخرین بار در دیدار شنبه شب رئال مقابل ویارئال برای تیمش گل زده است.

گفته می شود قرارداد جدید رونالدو برای 5 سال آینده 76 میلیون پوند ارزش دارد و او را بالاتر از لیونل مسی  و زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل خواهد کرد. رونالدو در قرارداد جدید سالی 17 میلیون یورو دریافت می کند که یک میلیون یورو بیشتر از درآمد لیونل مسی در بارسلوناست.

این بازیکن 28 ساله در اوایل فصل گذشته نارضایتی خود را از شرایطش در رئال اعلام کرد و شایعات ترک این تیم و بازگشت به منچستریونایتد قوت گرفت. اما قرارداد جدید و پرسود رونالدو او را برای ماندن در رئال مادرید متقاعد کرده است./مهر