اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو ناجی کودک 10 ماهه شد +عکس


کریستیانو رونالدو، ستاره همیشه خبر ساز دنیای فوتبال، هزینه های درمان و عمل جراحی یک کودک 10 ماهه را تقبل کرده است.

سلامت نیوز: کریستیانو رونالدو، ستاره همیشه خبر ساز دنیای فوتبال، هزینه های درمان و عمل جراحی یک کودک 10 ماهه را تقبل کرده است.

"اریک اورتیز" پسر 10 ماهه ای است که با یک بیماری مادرزادی متولد شده و حالا تنها راه حل درمان او عمل جراحی است. هزینه نگهداری او در بیمارستان شش هزار یورو و هزینه های عمل جراحی او 60 هزار یورو برآورد شده است.

اما کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال دنیا در سال گذشته میلادی پس از اینکه از طریق صندوق های حمایت از بیماران متوجه این مشکل شد به سرعت تمام هزینه های مربوط به عمل جراحی این کودک را تقبل کرد. اریک هفته آینده مورد عمل جراحی قرار می گیرد.




ویدیو مرتبط :
کودک 10 ماهه با استعداد صخره نوردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رشد غیر عادی کودک 10 ماهه +عکس



 یک کودک 10 ماهه کلمبیایی به علت نوعی جهش ژنتیکی، وزنی برابر با یک کودک پنج ساله دارد.

به گزارش  میزان به نقل از تی نیوز، این کودک به هنگام تولد وزنی طبیعی داشته اما از یک هفتگی شروع به رشد غیرعادی کرده و حالا در 10 ماهگی 20 کیلوگرم وزن دارد.

 

اخبار,اخبارگوناگون ,  اضافه وزن غیر طبیعی


 بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر اساس استانداردها یک کودک 10 ماهه باید در حدود هشت کیلوگرم وزن داشته باشد اما این کودک کاملا با وزن غیرطبیعی خود، پزشکان را به شگفتنی وادار کرده است.

پزشکان نوعی سندروم را باعث این اضافه وزن غیر طبیعی در این کودک معرفی کرده‌اند که علاوه بر افزایش وزن سبب گرسنگی شدید در او نیز می‌شود.

در حال حاضر نهادهای خیریه به خانواده این کودک برای نگهداری از او کمک می‌کنند.

پزشکان هنوز راه‌حل درمانی برای رفع مشکل او پیدا نکرده‌اند.

  اخبارگوناگون  -  میزان