اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو لباسش را با اسرائیلی ها عوض نکرد


ستاره رئال‌مادرید در اظهارنظری بازیکنان رژیم صهیونیستی را "قاتل" نامید. ایسنا: ستاره رئال‌مادرید در اظهارنظری بازیکنان رژیم صهیونیستی را "قاتل" نامید.


 تیم ملی فوتبال پرتغال هفته‌ گذشته در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل با تساوی 3 بر 3 برابر رژیم اشغالگر قدس متوقف شد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال با واکنش خوب هواداران فوتبال در سرزمین‌های اشغالی مواجه نشد. تماشاگران حاضر در ورزشگاه با بلندکردن عکس‌هایی از مسی اعتراض خود را به ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها نشان دادند. بازیکنان حریف هم بارها و بارها کریستیانو رونالدو را نقش بر زمین کردند تا خشم خود را از این ستاره پرتغالی ابراز کنند.

رونالدو نیز پس از پایان بازی حاضر نشد، پیراهن خود با بازیکنان حریف عوض کند که این با واکنش رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس همراه شد. او در گفت‌وگویی که با آژانس خبرگزاری "رم" آذربایجان داشت، به حمایت از تصمیم خود پرداخت و سخنانی جنجالی را بر زبان آورد. CR7 این‌گونه خشم خود را از رژیم اشغالگر قدس بر زبان آورد: "تماشاگران اسرائیلی برای من منفورترین تماشاگران به شمار می‌آیند. نمی‌توانم آنها را تحمل کنم. پیراهن خود را با افراد قاتل عوض نخواهم کرد."


ویدیو مرتبط :
رونالدو پیرهن عوض نکرد !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال، خلعتبری را به شکایت تهدید کرد/سوکای: داور باید لباسش را با استقلال عوض می کرد!



باشگاه استقلال,باشگاه سپاهان

استقلال، خلعتبری را به شکایت تهدید کرد

باشگاه استقلال پس از صحبتهای محمدرضا خلعتبری، این بازیکن را به شکایت تهدید کرد.

محمد سررشته‌داری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات خلعتبری درباره فتح‌الله‌زاده گفت: صحبت‌های خلعتبری خارج از قواعد عرفی و حرفه‌ای است.

وی افزود: صحبت‌هایی درباره مدیریت باشگاه استقلال مطرح کرده که در حد و اندازه‌های او نیست. یک بازیکن حق ندارد درباره مدیریت باشگاه دیگری صحبت کند.

ما برای آقای رحیمی، مدیرعامل سپاهان احترام زیادی قائل هستیم و اعتقاد داریم مسایل مدیریتی میان مدیران و مسئولان دو باشگاه است و برنامه‌ریزی لیگ هم به سطح مدیران و مسئولان تیم‌ها ارتباط دارد.

سررشته‌داری در ادامه افزود: ورود به این فضاها در حیطه خلعتبری نیست و اگر این صحبت‌ها تکرار شود، باشگاه استقلال با وجود احترام زیاد برای باشگاه سپاهان از این بازیکن به کمیته‌ انضباطی فوتبال شکایت خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پایان با اشاره به تعهدات مالی فتح‌الله‌زاده، افزود: فتح‌الله‌زاده بیشتر از میزان تعهدش به استقلال پول آورده و قطعا با مدیریت آقای عباسی بقیه پول‌ها به استقلال تزریق خواهد شد. آقای خلعتبری باید بداند در این فوتبال منش پهلوانی است که می‌ماند نه حاشیه سازی. 

سوکای: داور باید لباسش را با استقلال عوض می کرد! / فدراسیون هوای آبی‌ها را دارد

جواهیر سوکای می‌گوید، قضاوت سعید مظفری‌زاده در بازی استقلال - سپاهان به نفع آبی‌پوشان بوده است.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار شب گذشته این تیم برابر استقلال، برنامه‌ریزی بازی‌های آینده سپاهان در لیگ و جام‌حذفی و شانس این تیم برای قهرمانی در دو جام پیش‌رو صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:

در حالی که تا دقایق پایانی از استقلال پیش بودید، گل تساوی را دریافت کرده و به جای سه امتیاز به یک امتیاز رسیدید...

به نظرم بازی خیلی خوبی بود. تماشاگران هر دو تیم هیجان بازی را بالاتر برده بودند اما تصمیم‌های داور در طول بازی کاملا به سود استقلال بود. از شما یک سوال دارم: آیا داور در پایان بازی لباسش را با استقلال عوض نکرد؟ باید این کار را انجام می‌داد؛ چرا که با سوت‌هایش بازی ما را به هم ریخت.

منظورت صحنه اخراج فرشید طالبی است؟

بله. چرا باید داور چنین تصمیمی می‌گرفت؟ هم کارت اول و هم کارت دومی که به طالبی داد، اشتباه بود. چرا ما باید 70 دقیقه 10 نفره بازی کنیم؟ از همان اول مشخص بود که داور با سپاهان رفتار خوبی ندارد اما این برای فوتبال ایران خوب نیست که در دیداری بااهمیت این چنینی داور این‌طور قضاوت کند.

فکر می‌کنی با این نتیجه‌ هنوز شانس قهرمانی در لیگ را دارید؟

100 درصد همین طور است. دو بازی دیگر و شش امتیاز باقی مانده و باید همه امتیازها را به دست بیاوریم. متاسفانه فدراسیون ایران هوای استقلال را دارد. نمی‌دانم چرا بازی هفته‌ بعد دو تیم بااختلاف زیاد انجام می‌شود؟ ما چند روز دیگر با داماش بازی داریم اما بازی استقلال و فولاد نزدیک به سه هفته‌ دیگر است که به هیچ عنوان عدالت نیست. هفت سال در فوتبال اروپا بازی کرده‌ام اما هیچ‌وقت چنین برنامه‌ریزی‌ای برای لیگ ندیده‌ام. ما و استقلال با هم در کورس قهرمانی هستیم. خودتان قضاوت کنید که آیا این برنامه‌ریزی عادلانه است یا نه.

از عملکرد خودت در بازی دیشب راضی هستی؟ یک پاس گل هم دادی.

بله. یک پاس گل دادم که البته در فوتبال طبیعی است اما خوشحالم که همان توپ به گل ما تبدیل شد. فکر می‌کنم که بعد از این که 10 نفره شدیم، فشار زیادی به ما وارد شد و من هم تا جایی که توانستم برای موفقیت تیم در خط حمله تلاش کردم.

در کل فکر می‌کنی که استقلال بهتر بازی کرد یا سپاهان؟

هر دو تیم خوب بودند اما همان‌طور که گفتم سوت‌های داور ما را خسته کرده بود. هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ فیزیکی 70 دقیقه سخت را پشت سر گذاشتیم.

شما در فینال جام حذفی هم مقابل پرسپولیس شانس قهرمان شدن دارید...

بله. در جام حذفی هم فرصت کسب قهرمانی را داریم. به نظر من شانس ما برای قهرمان شدن از پرسپولیس بیشتر است. شک نکنید که سپاهان بهترین تیم ایران است و ما شایسته قهرمانی در این جام هستیم. خیلی دوست دارم که در فینال پرسپولیس را ببریم و قهرمان شویم. البته هنوز نمی‌دانم بازی فینال کجا برگزار می‌شود!/ایسنا