اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو در پایان فصل رئال را ترک خواهد کرد


براساس ادعای روزنامه های اسپانیایی باشگاه رئال مادرید قصد دارد ستاره پرتغالی خود را در پایان فصل به فروش برساند.

خبرآنلاین: براساس ادعای روزنامه های اسپانیایی باشگاه رئال مادرید قصد دارد ستاره پرتغالی خود را در پایان فصل به فروش برساند.

به نقل از سایت ال پایس؛ فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید قصد دارد تا در پایان فصل جاری کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانی ها را به فروش برساند.

این روزنامه اسپانیایی در گزارشی آورده است، با توجه به اینکه قرارداد رونالدو در سال 2015 با مادریدی ها به پایان می رسد مسئولان رئال می توانند با فروش ستاره 28 ساله خود در تابستان آینده سود بسیاری را به دست آورند.

در ادامه آمده است که فلورنتینو پرس قرارداد جدیدی با دستمزد خالص 15 میلیون یورو به رونالدو پیشنهاد کرده تا شماره 7 رئال را تا پایان دوران بازیگری اش در سانتیاگو برنابئو نگه دارد اما خورخه مندس مدیر برنامه های این بازیکن مذاکرات را به هم زده و اعلام کرده که رونالدو در سال های آینده به دنبال چالشی جدید است.

به همین خاطر مسئولان رئال از حالا به فکر جانشینی او افتاده اند و 4 بازیکن را برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو در نظر گرفته اند.

اولین هدف باشگاه نیمار ستاره جوان سانتوس خواهد بود که قصد دارد فوتبال خود را در تیم های مطرح اروپایی ادامه دهد. گرث بیل بال قدرتمند تاتنهام هدف دوم است و داوید سیلوا بازیکن اسپانیایی منچسترسیتی هم در این لیست قرار دارد. در آخر هم ایسکو بازیکن آینده دار مالاگا نظر مثبت مسئولان رئال را به خود جلب کرده است.

کریستیانو رونالدو در سال 2008 با مبلغ 94 میلیون یورو از منچستریونایتد جدا شد و به جمع کهکشانی های رئال پیوست.


ویدیو مرتبط :
تمام گل های این فصل رونالدو در رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال جدایی رونالدو از رئال در پایان فصل


روزنامه‌ اسپانیایی آ.اس چاپ اسپانیا از جدایی رونالدو از رئال مادرید در انتهای فصل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:   روزنامه‌ اسپانیایی آ.اس چاپ اسپانیا از جدایی رونالدو از رئال مادرید در انتهای فصل خبر داد.  این مهاجم پرتغالی که این فصل 12 گل در لیگا زده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز آقای گل است به نظر از زندگی در مادرید راضی به نظر نمی‌رسد.

رونالدو معتقد است در مقایسه با مسی که در بارسلونا به او احترام گذاشته می‌شود در رئال مادرید به او احترام گذاشته نمی‌شود و برای کسب جایزه مرد سال مورد حمایت سران رئال مادرید واقع نشده است.

با توجه به اتمام قرارداد رونالدو در پایان فصل و عدم تمدید قرارداد او با رئال تاکنون، صحبت‌ها بر سر خروج این مهاجم ارزشمند در انتهای فصل به گوش می‌رسد.

هر چند گفته می‌شود مسایل مالی اهمیتی برای او برای ترک رئال مادرید نداشته است، اما دریافت پیشنهادهای وسوسه انگیز از تیم‌های پاری سن ژرمن و آنژی ماخاچکالا روسیه نیز شایعات در خصوص رفتن رونالدو از رئال مادرید را بیش از پیش دامن می‌زند.