اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو در فیلم آینده اسکورسیزی



اخبار,اخبار اجتماعی,كریستیانو رونالدو

بر مبنای گزارشی كه در روزنامه «اسپورت» اسپانیا منتشر شده، كریستیانو رونالدو در فیلم بعدی مارتین اسكورسیزی جلوی دوربین می رود.

به نقل از فوتبال کلوپ، کریستیانو رونالدو اولین تجربه بازیگری خودش را برابر دوربین اسکورسیزی امتحان می کند. او در فیلمی با عنوان «متقلب» در نقش یک فرد متفاوت جلوی دوربین می رود. شخصیتی که این فیلم بر آن متمرکز است شبیه آلساندرو پروتو ایتالیایی است.

انتظار می‌رود این فیلم سال آینده ساخته شود و گفته شده چنینگ تاتوم در نقش مقابل رونالدو بازی خواهد کرد.

منابع انگلیسی زبان هنوز درباره این پروژه اسکورسیزی اظهار نظری نکرده اند.

این در حالی است که دیوید بکهام به تازگی با نخستین تجربه بازیگری اش در فیلم گای ریچی دیده شد و اریک کانتونا ستاره فوتبال فرانسه سال‌هاست وارد عرصه بازیگری شده است.

کمتر از یک ماه پیش رونالدو آپارتمانی در نیویورک خرید که به الساندرو پروتو تعلق داشت. گفته شده این شخصیت الهام بخش شخصیت کریستین گری بود که در فیلم «پنجاه طیف گری» شخصیت اصلی فیلم بود. این مرد تاجر با نوشته شدن کتابی به همین نام به شهرت رسید.

گفته شده اسکورسیزی قصد دارد صحنه هایی از این فیلم را در همین آپارتمان غیرمعمول بسازد. 

اخبار اجتماعی - مهر


ویدیو مرتبط :
بهترین های مارتین اسکورسیزی در فیلم هاش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو در فیلم جدید اسکورسیزی


ستاره پرتغالی قصد دارد وارد زمینه های جدیدی شود.

عصر ایران: ستاره پرتغالی قصد دارد وارد زمینه های جدیدی شود.

 کریستیانو رونالدو برنامه دارد تا فعالیت های غیر ورزشی خود را گسترش دهد و منابع جدید درآمدی برای خود ایجاد کند. مهاجم رئال مادرید که در ۴ روز اخیر توانسته است ۸ گل به ثمر برساند، به تازگی ادکلنی به نام خود تولید و به بازار عرضه کرده بود.

به گفته مارکا، نشریه هواداری رئال مادرید، بازیکن ۳۰ ساله قرار است در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام  Manipulator ایفای نقش کند. این فیلم که قرار است سال آینده پروسه ساخت و فیلمبرداریش کلید بخورد، راجع به زندگی الساندرو پروتو، میلیاردر ایتالیایی است که الهام بخش شخصیت کریستین گری در کتاب پنجاه سایه گری بوده است.