اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روش جدید برای تجاوز جنسی در دبی


به شهروندان انگلیسی در دوبی توصیه شده در کلوپ ها با دوستان خود بمانند، به شدت از جدا شدن از جمع اجتناب کنند و با افراد غریبه معاشرت نکنند.

سفارت انگلیس به شهروندان انگلیسی که در امارات زندگی می کنند، در مورد افزایش «افزودنی هایی که بدون آگاهی شخص در نوشیدنی وی حل می شود» هشدار داد.

این اقدام که اغلب اوقات تجاوز جنسی را در پی دارد، در کلوپ های شبانه دوبی به شدت افزایش یافته و منجر به تجاوزهای جنسی هم به مردان و هم به زنان می شود.

در بیانیه دفتر مشترک المنافع شهروندان انگلیسی به زنان گردشگر انگلیسی توصیه شده در زمانی که به تنهایی مسافرت می کنند مراقب خود باشند و به خصوص در شب از تاکسی های شرکت های معتبر تاکسی رانی استفاده کنند.

همچنین به شهروندان انگلیسی در دوبی توصیه شده در کلوپ ها با دوستان خود بمانند، به شدت از جدا شدن از جمع اجتناب کنند و با افراد غریبه معاشرت نکنند.

در گزارشی که سال ۲۰۰۹ از سوی دفتر امور خارجه انگلیس منتشر شد، آمده بود که احتمال دستگیری انگلیسی ها در امارات بیش از هر کشور دیگری در جهان است چراکه آنها قوانین و رسوم محلی این کشور را نمی شناسند.

بیش از ۱۰۰ هزار تن از شهروندان انگلیسی در امارات زندگی می کنند و بیش از یک میلیون تن از مردم انگلیس در سال ۲۰۰۹ به امارات سفر کرده اند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir



ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی و عاقبت زناکار و گناه جنسی +۱۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشگیری از تجاوز جنسی با این روش جدید


زنان پایتخت هند که به پایتخت "تجاوز جنسی" در این کشور معروف است، با فشار یک دکمه تلفن همراه از خود در برابر فاسدان اخلاقی حفاظت کنند.

زنان پایتخت هند که به پایتخت "تجاوز جنسی" در این کشور معروف است، با فشار یک دکمه تلفن همراه از خود در برابر فاسدان اخلاقی حفاظت کنند.

به گزارش صبح بخیر، با امکاناتی که این تلفن همراه دارد، زنان پایتخت نشین هندی در صورتی که مورد حمله مردان قرار گیرند با فشار دادن یک دکمه نه تنها می توانند از دوستان، خانواده و پلیس کمک بگیرند، بلکه زنگ هشدار در سایت های آنها در شبکه های اجتماعی توئیتر و فیسبوک نیز به صدا در می آید.

بنا به گفته پلیس دهلی نو، در این شهر از هر چهار زن یک زن مورد تجاوز قرار می گیرد.

بر اساس گزارش صبح بخیر، زنانی که خودروهای شخصی سوار می شوند در معرض تجاوز جنسی جمعی قرار می گیرند. به همین دلیل این شهر را "پایتخت تجاوز جنسی" کشور می نامند.

گزارش های پلیس حاکی از آن است که در هر 18 ساعت در این شهر زنان به اجبار مورد تجاوز قرار می گیرند.

از همین روی مسئولان امنیتی هند تصمیم گرفتند سیستمی را روی موبایل نصب کنند که زنان این شهر بتوانند احساس امنیت داشته باشند.

گفتنی است که شرکتی به نام" وایپل" این سیستم را به منظور حفظ امنیت و سلامت زنان هندی طراحی کرد.