اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روشی متفاوت برای آزار و اذیت نامزد سابق!



رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که به جرم نشر اگهی دروغین فروش منزل پدر نامزد سابقش و ایجاد مزاحمت نموده بود.

 سرهنگ"علی شفیعی مهر" در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی ناشناسی جهت سلب آسایش ایشان اقدام به درج آگهی فروش خودرو وی در سایت دیوار نموده كه این آگهی ها باعث تلفن های مكرر ،شبانه روزی و همچنین ایجاد مزاحمت شده است، لذا در این خصوص پرونده ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

"شفیعی" ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و امکان ایجاد مزاحمت های بیشتر و حتی مراجعه حضوری افراد خریدار، تحقیقات و بررسی های فنی از طریق فضای مجازی به سرعت کامل شد و علیرغم وجود پیچیدگی های سایبری موجود در پرونده، عامل ایجاد کننده تبلیغات  شناسایی و به پلیس احضار شد.
 
این مقام انتظامی افزود: متهم که دوست شاکی بود در بازجویی ها به بزه انتسابی معترف و بیان داشت به دلیل سرگرمی و اذیت و آزار شاکی اقدام به درج آگهی نموده بود.
 
 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
آزار و اذیت دیگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار و اذیت های شوهرخواهرم مرا به ستوه آورده است



 

 

آزار و اذیت های شوهرخواهرم مرا به ستوه آورده است

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، در پی شكایت زن جوانی مبنی بر اینكه توسط همسر خواهرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه كیفری استان تهران تشكیل و مأموران انتظامی تحقیق درباره این ماجرا را آغاز كردند.

 

بنا بر این گزارش، این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است.

دختر ۱۸ ساله در بازجویی گفت: شوهر خواهرم اوایل سعی بر فریب دادن من داشت و بعدها با تهدید اینکه اگر به او اجازه نزدیک شدن به خودم را ندهم، به پدرم خواهد گفت که در گذشته با پسری در ارتباط بوده ام، من را وادار به تسلیم کرد.

وی با بیان اینکه پدرم مردی کاملا متعصب و خشن است، بیان کرد: اگر او می فهمید با پسری دوست هستم، قطعأ من را می کشت. چراکه او در خانه اجازه نفس کشیدن نیز به ما نمی داد و اجازه نگاه کردن به نامحرم را نداشتیم. همچنین نمی خواستم زندگی خواهرم از هم گسسته شود و تا الان سکوت کردم، اما حالا آزارهای آن مرد، من را خسته کرده و دیگر نمی توانم صبوری کنم.

گفتنی است؛ این پرونده تا دستگیری متهم در حال پیگیری است..../ برنا