اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روسیه 20 کامیون ترکیه را منفجر کرد


جنگنده های روسی در حملاتی به کامیون های ترک دست کم ۷ نفر را کشتند.

خبرآنلاین: جنگنده های روسی در حملاتی به کامیون های ترک دست کم ۷ نفر را کشتند.

خبرگزای آناتولی ترکیه در گزارشی اشاره کرده روسیه به حدود ۲۰ کامیون ترکیه که حامل مواد غذایی و کمکی برای آوراگان سوری بوده است حمله کرده است. منابع محلی با تایید این اقدام گفته اند در این اقدام دستکم ۷ تن کشته و بیش از ۱۰ نفر هم مجروح شده اند.

این حملات بعد از حمله ترکیه به جنگنده روسی در مرز سوریه و ترکیه انجام می گیرد. اقدامی که به شدت از سوی روسیه محکوم شد و آقای پوتین تاکید کرده بود این حمله به آینده روابط روسیه و ترکیه به شدت آسیب می زند.


ویدیو مرتبط :
20. کامیون ولوو اف اچ 2013 _ معرفی قسمت های مختلف کامیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خسارت 20 میلیاردی ترکیه از تحریم روسیه


حزب جمهور‌ی‌خواه خلق ترکیه میزان خسارت وارده به ترکیه طی تحریم اقتصادی روسیه را 20 میلیارد دلار معادل 3 درصد از حجم تولید ملی کشور تخمین زد.

خبرگزاری فارس: یکی از اعضای حزب جمهور‌ی‌خواه خلق ترکیه میزان خسارت وارده به ترکیه طی تحریم اقتصادی روسیه را 20 میلیارد دلار معادل 3 درصد از حجم تولید ملی کشور تخمین زد.

«عثمان بوادک» نماینده حزب جمهور‌ی‌خواه خلق ترکیه در گفت‌وگو با بخش انگلیسی روزنامه «حریت» اظهار داشت: درآمد ترکیه از صادرات به بازار روسیه 6 میلیارد دلار و از گردشگری 7 میلیارد دلار است. علاوه بر این در سال گذشته، «تجارت چمدانی» برای ترکیه، 6 میلیارد دلار درآمد داشته است.

تجارت چمدانی به انجام واردات و صادرات مسافرتی که گاهی از طریق بازارچه‌های مرزی در کشورهای همسایه و گاهی فراتر از آن صورت  می‌گیرد، گفته می‌شود.

این نماینده حزب اپوزیسیون ترکیه گفت: در این روند تحریم‌ها، آنتالیا بیش از هر مکان دیگری از نظر گردشگری آسیب می‌بیند زیرا نزدیک به 40 هزار روس در این شهر زندگی می‌کنند و نزدیک به 200 هزار ترک در روسیه به سر می‌برند لذا باید این تنش و بحران در روابط دو کشور هرچه سریعتر رفع شود.

دولت روسیه، دوشنبه (اول دسامبر) با حکم اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ترکیه به دلیل اقدام آنکارا در هدف قرار دادن جنگنده سوخو- 24 و عدم عذرخواهی از مسکو، موافقت کرد و قرار است از اول سال 2016 میلادی، این حکم اجرایی شود.