اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روسیه مخالف هرگونه اقدام غیرمتعارف...



 

 

 

روسیه مخالف هرگونه اقدام غیرمتعارف...

 

 

خبرگزاری غیرمتعهدها:

روسیه مخالف هرگونه اقدام غیرمتعارف علیه ایران است

کوالالامپور - خبرگزاری غیرمتعهدها روز پنجشنبه در خبری با اشاره به آخرین وضعیت موضوع هسته ای ایران و تحریم های غرب علیه تهران ، نوشت: روسیه و بسیاری از کشورها مخالف هرگونه اقدام غیرمتعارف و فشار بیشتر علیه ایران هستند.

به گزارش ایرنا از مالزی، این خبرگزاری در ادامه می افزاید: بسیاری از کشورها به از سرگیری مذاکرات برای حل و فصل نهایی این موضوع تاکید کرده اند.

این خبرگزاری در ادامه با اشاره به اینکه روسیه مخالف هرگونه اقدام نظامی و فشار بیشتر علیه ایران است، نوشت: ویتالی چورکین نماینده روسیه در سازمان ملل نیز گفته روسیه به از سر گیری مذاکرات ایران با پنج بعلاوه یک تاکید دارد.

بر اساس این گزارش، وی خاطرنشان کرده که روسیه امیدوار است این مذاکرات طی چند هفته آینده به پیشرفت خوبی دست یابد.

ویتالی چورکین نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرده که هم اکنون در شرایط ایستایی به سر نمی بریم و اقدامات مناسبی آغاز شده است.

نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به مخالفت قاطع کشورش با هر گونه اقدام غیرمتعارف علیه ایران، گفت: روسیه با هر گونه اقدام نظامی مخالف بوده و معتقد است فرصت های زیادی برای اقدامات دیپلماتیک وجود دارد که هنوز به خوبی از آن استفاده نشده است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
استقرار سامانه موشکی S400 و اسکندر از روسیه و فاتح 110 از ایران. (امادگی کامل در برابر هرگونه حمله احتمالی به سوریه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار روسیه در مورد پیامدهای فاجعه بار اقدام نظامی علیه ایران



هشدار روسیه در مورد پیامدهای فاجعه بار اقدام نظامی علیه ایران

منابع رسانه ای روسی از هشدار مسکو در مورد هر گونه اقدام نظامی رژِیم صهیونیستی علیه ایران خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، روسیه هر گونه اقدام نظامی توسط رژیم صهیونیستی یا هر کشور دیگری علیه ایران را مخرب خواند.

خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر خارجه روسیه نوشت: حمله به ایران بخاطر فعالیتهای هسته ای اش خاورمیانه را به نابودی کشانده و پیامدهای فرامنطقه ای خواهد داشت. 

بر این اساس ریابکوف در این مورد گفت: ما به کسانی که با راه حل های نظامی چندان غریبه نیستند، هشدار می دهیم این اقدام می تواند فاجعه بار بوده و موجب به خطر افتادن ثبات منطقه ای و موقعیت امنیتی و اقتصادی آن شود. 

گفتنی است با وجود فرافکنی رژیم صهیونیستی و آمریکا در مورد ماهیت برنامه هسته ای ایران، مسکو به تازگی اعلام کرده برنامه هسته ای این کشور صلح آمیز بوده و هیچ مدرکی مبنی بر نظامی بودن آن وجود ندارد./مهر