اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روسیه: با آتش بس درسوریه، عملیات نظامی علیه داعش متوقف نمی شود



اخبار,اخباربین الملل  ,عملیات نظامی مسکو علیه داعش

 میخائیل بوگدانوف نماینده رییس جمهوری روسیه در خاورمیانه و شمال آفریقا گفت توافق آتش بس در سوریه، منجر به توقف عملیات نظامی مسکو علیه داعش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، بوگدانوف افزود: آتش بس به منزله توقف درگیری میان گروه های سوری است و این موضوع هرگز به منزله توقف درگیری علیه داعش و دیگر گروه های تروریستی نیست.

نماینده رییس جمهوری روسیه یادآور شد: آتش بس میان گروه های درگیر سوری باید به منزله افزایش نبرد علیه تروریست ها باشد.

گفتنی است جان کری وزیر امور خارجه آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که قطعنامه اخیر شورای امنیت در مورد سوریه متضمن آتش بس است و امکان دارد اوایل ژانویه ۲۰۱۶ اجرایی شود.

یادآور می شود روسیه از چند ماه پیش به درخواست دولت سوریه حملات هوایی خود علیه گروه های تروریستی به ویژه گروهک داعش را در سوریه آغاز کرده است.


 اخبار بین الملل  - مهر 


ویدیو مرتبط :
بمبهای استفاده شده روسیه درسوریه علیه داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملیات نظامی مشترک آمریکا و عراق علیه داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تکفیری داعش

 

اخبار بین الملل - عملیات نظامی مشترک آمریکا و عراق علیه داعش

به گزارش منابع آگاه در این عملیات جنگنده‌هایی آمریکایی پشتیبانی هوایی نیروهای زمینی عراقی و کردها را که در تلاش برای بازپس گیری سد موصل هستند، برعهده دارند.

منابع آگاه اعلام کردند که عملیات نظامی مشترک آمریکا و عراق برای بازپس گیری سد موصل آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی.ان.ان، منابع آگاه اعلام کردند که عملیات نظامی مشترک آمریکا و عراق برای بازپس گیری سد موصل صبح امروز (شنبه) آغاز شده و جنگنده‌های آمریکایی پایگاه‌های گروه "دولت اسلامی" (داعش) را در نزدیکی سد مذکور هدف قرار دادند.

به گزارش منابع آگاه در این عملیات جنگنده‌هایی آمریکایی پشتیبانی هوایی نیروهای زمینی عراقی و کردها را که در تلاش برای بازپس گیری سد موصل هستند، برعهده دارند.

پیشتر افراد مسلح داعش پس از عقب نشینی نیروهای پیشمرگ از سد موصل کنترل سد مذکور را در دست گرفتند.

اخبار بین الملل - ایسنا