اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روسیه اجازه واردات مرغ از ایران را نمی دهد


وزیر جهادکشاورزی گفت: روسیه علیرغم تمام محدودیت ها و نیازهای غذایی که داشته، تاکنون اجازه واردات یک کیلوگرم گوشت مرغ از ایران را نداده است چرا که پای تمام ملاحظات بهداشتی خود ایستاده است.

ایرنا: محمود حجتی در مراسم روز ملی دامپزشکی که عصر دوشنبه در سالن همایش سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون با یک مشکل فرهنگی در سطح جامعه به ویژه تجارت مواجه هسیتم و آن هم این است که حساسیت های مطرح شده در حوزه دامپزشکی و بهداشت مورد توجه قرار نمی گیرد و بارها شاهد آن بودیم که به محض رفع محدودیت ها همه به دنبال آن هستند تا بازار را اشباع کنند و تمام ملاحظات بهداشتی را زیر پا بگذارند.
 
وی ادامه داد: امروز همه می دانند و می دیدیم که اگر این مشکل در ایران به وجود می آمد محموله های دام زنده در سراسر کشور وارد می شد و بی توجهی و بی مهری های فراوانی به مسایل بهداشتی صورت می گرفت.
 
وزیر جهادکشاورزی گفت: وضعیت بهداشت دامی در مقایسه با سلامت انسان از حساسیت بالاتری برخوردار است چرا که به عنوان مثال اگر در یک سال گذشته به بیماری های شیوع یافته در کشور بی توجهی می شد، دامپزشکی نمی توانست وظایف خود را انجام دهد و اکنون باید شاهد آلودگی در کشور می بودیم.
 
حجتی در پایان از تلاش های دامپزشکان و مجموعه دامپزشکی کشور تقدیر کرد.


ویدیو مرتبط :
ترکیه اجازه ورود به خبرنگاران روسیه به کشور را نداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفیر ایران در روسیه: ایران به طور مشروط اجازه بازدید بازرسان آژانس از "سایت پارچین" را خواهد داد



سایت پارچین,بازدید از سایت پارچین

سفیر ایران در روسیه:

ایران به طور مشروط اجازه بازدید بازرسان آژانس از "سایت پارچین" را خواهد داد

"محمدرضا سجادی" سفیر ایران در روسیه از بازدید مشروط بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از سایت پارچین خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، "محمدرضا سجادی" سفیر ایران در روسیه دقایقی پیش اعلام کرد تهران پس از امضای پروتکلی ویژه با آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه بازدید بازرسان این نهاد از سایت "پارچین" را صادر می کند.

وی همچنین پیشنهاد کرد نشستی بین المللی با حضور دوستان سوریه در ایران برگزار شود.

سفیر کشورمان در مسکو در ادامه خاطر نشان کرد که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه غنی سازی اورانیوم را متوقف نخواهد ساخت و تاسیسات فردو را نیز تعطیل نخواهد کرد.

سجادی در این باره و با رد ادعای کشورهای غربی در مورد ماهیت برنامه هسته ای "صلح آمیز" کشورمان افزود: "آیا شما اساسنامه پیمان منع گسترش سلاح های کشتار جمعی (ان پی تی) را خوانده اید؟ آیا کسی می تواند بگوید که ما حق غنی سازی 20 درصدی اورانیوم را نداریم؟"  این در حالی است که "یوکیو آمانو" مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته مدعی شده بود ایران از همکاری با آژانس در زمینه برنامه هسته ای اش خودداری می کند./باشگاه خبرنگاران