اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روسیه، مونته نگرو را تهدید موشکی کرد


نماینده دومای روسیه هشدار داد که اگر مونته نگرو به عضویت سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در آید در دسترس موشک های روسیه قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه اینترنتی IN4S پودگوریتسا به نقل ازمنابع خبری خود نوشت:ˈمیخائیل ولادیمیروویچ دگتیارفˈ موضع مونته نگرو در رابطه با بحران اوکراین را شرم آور توصیف کرد.

نماینده مجلس دومای روسیه همچنین گفت که روسیه باید با چین یک پیمان نظامی سیاسی تشکیل دهد.

بنابه این گزارش، مونته نگرو در این اواخر هدف اظهارات تند مقامات روسیه قرار گرفته است.

این پایگاه اینترنتی همچنین یاد آور شد که ˈآلکساندر چپورینˈ سفر روسیه در صربستان پیشتر نگرش مونته نگرو به ائتلاف اروپا- آتلانتیکی را به ˈسیاست میمونˈ تشبیه کرده بود.

ˈمیلو جوکانوویچˈ نخست وزیر مونته نگرو اخیرا درباره حمایت حکومت پودگوریتسا از موضع اتحادیه اروپا در قبال بحران اوکراین گفته بود: در سیاست خارجی کشور، هیچ موضع ضد روسی ندارم، بلکه از منافع واقعی کشور دفاع می کنم.

جوکانوویچ تاکید کرد که مونته نگرو بدون توجه به مراحل عضویت در ناتو به تعهدات خود در داشتن روابط خوب با دیگر کشورها از جمله روسیه پایبند است.

وزارت امورخارجه روسیه پس از دیدار نخست وزیر مونته نگرو با مقامات آمریکایی در واشنگتن که در ماه آوریل امسال انجام شد،طی بیانیه ای اظهارات نخست وزیر مونته نگرو در دیدار با مقامات واشنگتن را غیردوستانه و پیوستن پودگوریتسا به اتحادیه اروپا در اعمال تحریم علیه مسکو را ناامید کننده توصیف کرد.

مراحل عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا از اولویت های دولت مونته نگرو محسوب می شوند و حکومت پودگوریتسا تلاش دارد که در اجلاس سران ناتو که در سال جاری میلادی در انگلیس برگزار می شود، برای عضویت در این سازمان نظامی دعوت شود.

مونته نگرو در 19مارس سال جاری میلادی همراه با آلبانی در منطقه بالکان غربی از جمله 6 کشور خارج از اعضای اتحادیه اروپا هستند که در تحریم های بروکسل بر علیه روسیه به خاطر بحران ناشی از اوکراین ملحق شد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: روسیه ۲-۰ مونته نگرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند



 

 

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند

 

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند

فابیو کاپلو گفته پیتر کراوچ در دیدار با مونته‌نگرو در مرحله مقدماتی یورو 2012 در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد، چرا که دارن بنت دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شده است.

مربی ایتالیایی همچنین گفت که ریو فردیناند کاپیتان انگلیس در این دیدار خواهد بود. او پس از پنج ماه مصدومیت به میادین برگشته است.

بنت 26 ساله قرار بود در کنار وین رونی خط حمله انگلیس را در این بازی تشکیل دهد. او تا این جای فصل پنج گل برای ساندرلند زده است.

کاپلو می‌گوید: «دارن بنت بازی نمی‌کند و به نظرم کراوچ را در ترکیب ثابت قرار می‌دهیم. بنت کمی درد داشت.»