اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روستایی که پس از پنج سال بازگشت! +عکس



روستایی که پس از پنج سال بازگشت! +عکس

روستای کوان پینگ که پنج سال پیش ویران شده و زیر آب رفته بود، دوباره در برابر چشم ها هویدا شد. این روستا که در منطقه بیچوان چین قرار دارد،

 روستای کوان پینگ که پنج سال پیش ویران شده و زیر آب رفته بود، دوباره در برابر چشم ها هویدا شد. این روستا که در منطقه بیچوان چین قرار دارد، بر اثر زلزله ای مهیب، خانه ها، ادارات، مدرسه ابتدایی و دیگر امکاناتش از بین رفته یا ناپدید شده بود.

زلزله بزرگی این روستا را در سال 2008 ویران کرد و این روستا به رودی تبدیل شد که به جای آدمیان، آبزیان در آن مسکن گزیدند. کارشناسان می گویند که سیل مذکور، طی 50 سال گذشته، در نوع خود بزرگترین بوده است.

این باعث شده است که آب سیل با عقب نشینی، بار دیگر باقیمانده این روستای زیبا با حدود 10 ساختمان از جمله خانه ها، ادارات و مدرسه ابتدایی به جریان زندگی روستاییان بازگردد.

 

روستایی که پس از پنج سال بازگشت

 

روستایی که پس از پنج سال بازگشت

 

روستایی که پس از پنج سال بازگشت

 

روستایی که پس از پنج سال بازگشت

 

 روستایی که پس از پنج سال بازگشت

 

روستایی که پس از پنج سال بازگشت

 

  روستایی که پس از پنج سال بازگشت

 

منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در سال 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت گربه پس از 16 سال به خانه +عکس



بازگشت گربه پس از 16 سال به خانه +عکس

در شهر مونیخ در کشور آلمان یک گربه پس از 16 سال مفقودی دوباره پیدا شده است . این گربه پس از 16 سال در جنگلی در 40 کیلومتری محل زندگی صاحب خود دوباره پیدا شده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، داشتن حیوانات خانگی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی امری بسیار عادی است و صاحبان این حیوانات به دلایل مختلفی به این حیوانات وابسته می شوند.

 

در این میان تعدادی از این حیوانات در طول سال گم شده و دیگر هرگز پیدا نمی شوند. در شهر مونیخ در کشور آلمان یک گربه پس از 16 سال مفقودی دوباره پیدا شده است . این گربه در سال 1996 میلادی از خانه صاحب خود خارج شده و پس از آن هرگز دوباره مراجعه نکرد. نهایتا در روزهای اخیر این گربه در جنگلی در فاصله 40 کیلومتری خانه صاحب خود توسط تعدادی گردشگر پیدا شده و به دلیل نداشتن شرایط جسمی مناسب به یک مرکز درمانی مخصوص حیوانات منتقل می شود.

 

نهایتا از طریق خالکوبی پشت یکی از گوشهای این گربه صاحب آن مشخص شده و گربه به آنها تحویل می شود. صاحب این گربه می گوید: در ابتدا این گربه از وضعیت مناسب جسمانی برخوردار نبود اما کم کم در حال بهبود بوده و از این که دوباره به خانه خود بازگشته خوشحال است./باشگاه خبرنگاران


بازگشت گربه,خواندنی ها,اخبار خواندینی,شهر مونیخ ,اخبار جالب ,