اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روستایی که پای ساقیان موادمخدر بیشتر از مسئولان به آنجا باز شده!



اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

شاید پای کمتر مسئولی به این منطقه باز شده است یا اگر هم باز شده آنقدر دامنه مشکلات در این روستا را وسیع دیده اند که همت بازگشت دوباره برای بازسازی این روستا را نیافته اند..

به گزارش تابناک اصفهان، محرومیت واژه ای که بیشتر روستاهای گلی با مردمی با پوست سیاه وسرخ شده از آفتاب داغ را در ذهن تداعی می کند.

اما گاه این محرومیت دامنه وسیع تر و حتی چهره ای خشن تر از آنچه در ذهن داریم هم به ما نشان می دهد.

استان اصفهان با وجود اینکه در اذهان عمومی به عنوان یک استان برخوردار تلقی می شود اما در دل شهرستان های خود روستاهایی را دارد که از زمان بودنشان تاکنون با نام " محرومیت" مانوس شده اند.

روستاهایی که از دید بسیاری از مسئولان استانی و کشوری هم دور مانده است و کمترین خدمات در اختیار آنها قرار نگرفته است.

روستای چم قصر را می توان نمونه ای بارز از مناطق محروم استان اصفهان دانست که نشان دادن تصاویری از محرومیت های آن دل هر انسانی را به درد می آورد.

شاید دیدن تصاویری از محرومیت در این روستا که در 10 کیلومتری شهرضا قرار دارد این موضوع را بیشتر برای مسئولان به اثبات برساند که استان اصفهان به رغم واریز درآمدهای بسیار به خزانه دولت طی سال های اخیر اما نقاط محرومی را در دل خود دارد که تصور این روستاها در کنار شهر زیبای اصفهان که به "نصف جهان" مشهور است، دور از تصور و بعید به نظر می‌رسد.

متاسفانه این روستا به دلیل دریافت آموزش‌های لازم شاهد اعتیاد گسترده مردم خود است و نسل آتی نیز با تهدیدهای تربیتی روبرو است.

فرزندان این روستا شاهد اعتیاد پدر و مادر و بزرگترهای خانواده خود و مصرف مواد از سوی آنها هستند و همین تصاویر معلوم نیست چه تصویری را از آینده در ذهن این کودکان رقم بزند؟!.

شاید پای کمتر مسئولی به این منطقه باز شده است یا اگر هم باز شده آنقدر دامنه مشکلات در این روستا را وسیع دیده اند که همت بازگشت دوباره برای بازسازی این روستا را نیافته اند اما به هر روی مسئولانی که این تصاویر را می بینند باید کلاه خود را قاضی کنند که برای پاک کردن تنها بخشی از غبار محرومیت برای این روستا چه کرده اند؟!.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار اجتماعی - تابناک


ویدیو مرتبط :
راه پیش پای همه باز است...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پای کارگردان معروف به دادگاه خانواده باز شد!



 

پای کارگردان معروف به دادگاه خانواده باز شد!

 

مردی که مدعی بود کارگردان، خواننده و آهنگساز معروف است، در دادگاه خانواده گفت: من و همسرم عاشق هم هستیم ولی به یک دلیل قانع کننده برای خودمان باید از یکدیگر جدا شده و 3 ماه دیگر مجدد باهم ازدواج کنیم.

 

زن و مردی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی سید مهدی مطلبی رئیس شعبه 269 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

* هفته‌ای یک بار اسمم در روزنامه‌ها چاپ می‌شود و به پولی نیاز ندارم

مرد در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه وضع مالی بسیار خوبی دارم و هفته‌ای یک بار در روزنامه‌ مصاحبه دارم و به پولی نیاز ندارم، اظهار داشت: من کارگردان، خواننده و آهنگساز رسمی ارشاد هستم و برای اینکه شناسنامه و طلاقم را به فردی نشان دهم، تصمیم به جدایی گرفتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی و همسرم را دوست دارم، افزود: بعد از جدایی در مدت 3 ماه دوباره با یکدیگر ازدواج خواهیم کرد چرا که من و همسرم عاشق هم هستیم، بنابراین ما با آگاهی و خوشحالی مجبور به جدایی هستیم.

* یک فرزند داریم ولی مجبور به جدایی هستیم

مرد در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه یک فرزند داریم ولی مجبور به جدایی هستیم، عنوان کرد: من یک اسم هنری دیگر دارم که از گفتن نام و شهرتم معذورم و تنها می‌خواهم که شما حکم طلاق را بدهید تا آرامش بگیریم.

وی در حالی که از قاضی خواست یک بیت شعر بخواند، افزود: دردی بر دل است که گر کسی بداند عالم بسوزد؛ این حکایت ماجرا اطرافیان و زندگی ماست.

* تنها آرین پسرم برایمان مهم است

مرد در برابر قاضی مطلبی بیان کرد: تنها آرین پسرم برایمان مهم است و ما باید جدا شویم چرا که مجبور به این کار هستیم.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای ما طلاق است، ادامه داد: من و همسرم عاشق یکدیگر هستیم به شکلی که ثانیه‌ای نمی‌توانیم همدیگر را ندیده و از هم دور باشیم ولی مجبوریم.

* 3 ماه دیگر دوباره در زیر یک سقف زندگی می‌کنیم

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و در حالی که به شکلی صمیمانه در کنار مرد نشسته و دستانش در دستان مرد بود، گفت: 3 ماه دیگر مجدد زیر یک سقف با یکدیگر زندگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما مجبوریم که حکم طلاق را به یک فردی نشان دهیم بنابراین مجبور شدیم و باید حکم صادر شود، بنابراین درخواستمان برای طلاق کار درستی است.

* قاضی؛ نمی‌توانم با یک قلم زدن زندگیتان را از هم پاشیده کنم

قاضی مطلبی رئیس شعبه 269 این مجتمع قضایی خانواده خطاب به زن و مرد جوان، گفت: نمی‌توانم به راحتی با یک قلم زدن زندگی‌ها را از هم پاشیده کنم بنابراین باید درست تصمیم بگیریم و افرادی مانند شما باید مرا قانع کنید و دلیل موجه داشته باشد.

وی در ادامه، رسیدگی به جلسه را برای فرصت دادن بیشتر به زن و مرد به آینده موکول کرد..... / منبع:farsnews.com