اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«روز استقلال 2» روی پرده می رود


قسمت دوم فیلم علمی تخیلی «روز استقلال» به‌زودی به سینماهای جهان می آید.

روزنامه بانی فیلم: قسمت دوم فیلم علمی تخیلی «روز استقلال» به‌زودی به سینماهای جهان می آید.

 به نقل از یورونیوز، «روز استقلال: خیزش مجدد» (Independence Day: Resurgence) فصل دیگری از یک فاجعه جهانی را روی پرده نقره ای زنده می کند. اولین بخش فیلم بیست سال پیش به کارگردانی رولاند امریش ساخته شد. این فیلم آخرالزمانی جدید، نبرد نیروهای اهریمنی برای نابودی زمین، اتحاد همه ملت ها و شجاعت چند قهرمان برای نجات دنیا را به تصویر می کشد.

«روز استقلال۲» آماده اکران است

اولین فیلم با بودجه کم در گیشه به فروش فوق العاده ای دست یافت. رولاند امریش، کارگردان در افتتاحیه فیلم جدید در لس آنجلس گفت: «این بزرگترین فیلم کم هزینه ای است که تا به حال ساخته شده است. فکر می کنم بودجه ما ۷۰ میلیون دلار بود، همان وقت ماموریت غیرممکن و گردباد ۱۱۰ یا ۱۲۰ میلیون دلار بودجه داشتند، ما عموزاده فقیر آنها هستیم.»

اولین بخش فیلم «روز استقلال» در سال ۱۹۹۶ ساخته شد. همه بازیگران اصلی، منهای ویل اسمیت در فیلم جدید حضور دارند. رولاند امریش، کارگردان آلمانی معتقد است شرایط مناسب برای ساخت دنباله آن در آینده وجود دارد ولی او کارگردانی را به عهده نمی گیرد.

فیلم «روز استقلال: خیزش مجدد» با شرکت ستاره های قدیمی و جدید از ۲۴ ژوئن در آمریکا اکران می شود.


ویدیو مرتبط :
وقتی پشت پرده روابط نامشروع بی بی سی به روی آنتن می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به مصاف استقلال اردبیل می‌رود



 

استقلال به مصاف استقلال اردبیل می‌رود

 

استقلال به مصاف استقلال اردبیل می‌رود

تیم فوتبال استقلال امروز در سومین دیدار تداركاتی به مصاف استقلال اردبیل می‌رود.

استقلال كه همچنان در سرعین تمرینات خود را پیگیری می كند ساعت 18 امروز (دوشنبه) سومین بازی تداركاتی خود را برگزار می كند.
آبی پوشان تهرانی امروز به دیدار استقلال اردبیل می روند.
شاگردان پرویز مظلومی امروز صبح را استراحت می كنند.