اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روزهای آخر سال و فروكش كردن سهمیه‌ها



 

وزهای آخر سال و فروكش كردن سهمیه‌ها

 

 

مصرف کل بنزین در هفته‌ منتهی به ۲۱ اسفند درمقایسه با هفت روز پیش از آن با کاهش ۲۰ میلیون لیتری به رقم ۴۲۹.۷ میلیون لیتر رسید.

 


مصرف كل بنزین در هفته مورد بررسی (۱۵ تا ۲۱ اسفند) ۴۴۹.۷ میلیون لیتر بود كه ضمن كاهش ۶.۶ میلیون لیتری نسبت به دو هفته قبل، بیانگر میانگین مصرف روزانه ۶۱.۳ میلیون لیتری این فراورده است.

 


بیشترین مصرف بنزین در هفته مورد بررسی براساس آمار شركت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، با تفاوت کمی نسبت به روزهای دیگر این هفته مربوط به جمعه (۲۱ اسفند) با مصرف ۶۱.۶ میلیون لیتر و كمترین آن نیز مربوط به روز پنجشنبه (۲۰ اسفند) با مصرف ۶۱.۳ میلیون لیتر بوده است.

 


لازم به توضیح است كه در این مدت ۹۰.۱ میلیون لیتر بنزین نیز در تهران مصرف شد كه بیانگر میانگین مصرف روزانه ۱۲.۸ میلیون لیتر است.

 


بر اساس این گزارش، كل مصرف نفت‌گاز(گازوئیل) در هفته مورد بررسی با کاهش ۶۰.۸ میلیون لیتری به رقم ۶۶۴.۵ میلیون لیتر رسید و میانگین مصرف روزانه گازوییل در این هفته ۹۴.۹ میلیون لیتر بود. بیشترین مصرف گازوییل در هفته مورد بررسی مربوط به روز جمعه (۲۱ اسفند) با مصرف ۹۷.۱ میلیون لیتر و كمترین مصرف نیز مربوط به روز شنبه (۱۵ اسفند) با رقم ۹۲.۶ میلیون لیتر بوده است.

 


در این میان كل مصرف نفت گاز (گازوئیل) تهرانی‌ها در هفته گذشته با افزایش ۲ میلیون لیتری نسبت به هفته پیش از آن به ۶۸.۵ میلیون لیتر رسید كه بیانگر میانگین مصرف روزانه ۹.۷ میلیون لیتر است.

 


همچنین كل مصرف بنزین سوپر در هفته مورد بررسی به ۱۶.۵ میلیون لیتر رسید که بیانگر میانگین مصرف روزانه ۲.۳ میلیون لیتری این فراورده است.

 


ویدیو مرتبط :
من سهمیه ای نیستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال



 

 

شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال

 

مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي اعلام كرد:

شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در كشور 870 و در تهران 86 نفر


هيچ مورد فوت در كشور گزارش نشده است/ميانگين سني آسيب‌ديدگان حوادث چهارشنبه آخرسال در شهر تهران 21 سال گزارش شده است.

ایلنا: مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال را 870 نفر در كشور و در تهران 86 نفر اعلام كرد.
به گزارش ايلنا، تعداد مصدومان گزارش شده از كل كشور تا ساعت يك و 30 دقيقه بامداد امروز (چهارشنبه) 870 نفر است كه از اين تعداد 237 نفر در محل به صورت سرپايي درمان شدند و 633 نفر نيز توسط امدادگران مركز اورژانس به بيمارستان اعزام شدند.
براساس گزارش مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي هيچ مورد فوت در كشور گزارش نشده است.
همچنين مركز اورژانس تهران نيز شمار مصدومان شهر تهران در حوادث چهارشنبه آخر سال را 86 نفر اعلام كرد.
بر اساس گزارش رسيده از مركز اورژانس تهران، 36 مورد آسيب‌هاي مستقيم شامل 11 مورد سوختگي، هفت مورد آسيب به چشم، 10 مورد تروما و ضربه به دست و پا، هفت مورد جراحات ناشي از انفجار در نقاط مختلف و يك مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه آخر سال در شهر تهران گزارش شده است.
همچنين 50 نفر نيز دچار آسيب‌هاي غيرمستقيم، شامل غش، بيماري‌هاي قلبي، رواني و غيره شدند.
از لحاظ تركيب جغرافيايي آسيب‌ديدگان در نقاط مختلف شهر تهران 26 نفر در شرق، 25 نفر در غرب، 9 نفر در شمال و 26 نفر در جنوب تهران دچار حادثه شدند.
گفتني است ميانگين سني آسيب‌ديدگان حوادث چهارشنبه آخرسال در شهر تهران 21 سال گزارش شده است.