اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روزنامه وطن امروز: هاشمی فمینیست شده!


روزنامه وطن امروز با انتقاد از مواضع آیت الله هاشمی نوشت: برخی اظهارنظر‌های هاشمی رفسنجانی نشان می‌دهد او یک برنامه ویژه برای انتخابات مجلس نیز دارد. طی ماه‌های اخیر هاشمی رفسنجانی تمرکز ویژه‌ای بر حوزه زنان و رفتار زنان در برهه انتخابات داشته است.

روزنامه وطن امروز: برخی اظهارنظر‌های هاشمی رفسنجانی نشان می‌دهد او یک برنامه ویژه برای انتخابات مجلس نیز دارد. طی ماه‌های اخیر هاشمی رفسنجانی تمرکز ویژه‌ای بر حوزه زنان و رفتار زنان در برهه انتخابات داشته است.

حداقل 2 سخنرانی طی ماه‌های اخیر از هاشمی رفسنجانی وجود دارد که او در این سخنرانی‌ها درباره رفتار زنان در انتخابات «سفارشاتی» داشته است به گونه‌ای که هاشمی رفسنجانی طی این مدت یک خواسته نامتعارف و تقریبا «فمینیستی» از زنان داشته است. او از زنان خواسته است در انتخابات به کاندیداهای زن رأی بدهند!

این اظهارنظر عجیب بیشتر شبیه توصیه‌های کمپینی - فمینیستی در موعد انتخابات است تا نصیحت‌های یک سیاستمدار پرسابقه به نیمی از جامعه! این اظهارنظر هاشمی نشان می‌دهد او درباره انتخابات به یک دیدگاه جدید رسیده است و آن رأی زنان به زنان است!

به عبارتی او در حال ترویج این شعار فمینیستی در جامعه است که زنان در انتخابات باید کاندیداهای زن را انتخاب کنند! اما دلیل این رفتار هاشمی رفسنجانی چیست و چرا یک روحانی که همین اواخر کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری نیز شده بود، در حال ترویج چنین گرایشات و تمایلات فمینیستی است؟

 به نظر می‌رسد این رفتار عجیب آقای هاشمی بی‌ربط با برخی شایعات درباره کاندیداتوری دختر او در انتخابات مجلس آینده نیست به گونه‌ای که برخی رسانه‌ها به نقل از منابع نزدیک به خاندان هاشمی، مدعی کاندیداتوری فاطمه هاشمی در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران هستند. طی هفته‌های اخیر این شایعه بسیار جدی شد. از سوی دیگر تحرکات فاطمه هاشمی نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است.


ویدیو مرتبط :
گاف تاریخی وهابیت در مورد روزنامه وطن امروز و پاسخ جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت خانواده هاشمی از روزنامه های ایران و وطن امروز



روزنامه 'شرق' به نقل از وکیل خانواده هاشمی، از احضار مدیران مسئول دو روزنامه ایران و وطن امروز برای پاسخ به شکایت اکبر هاشمی رفسنجانی به دادگاه خبر داد.

 

محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با این روزنامه اعلام کرد که "مهرداد بذرپاش" معاون سابق رئیس جمهور و مدیرمسئول وقت روزنامه وطن امروز و "کاوه اشتهاردی" مدیرمسئول روزنامه ایران با شکایت دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دادگاه مطبوعات احضار شده‌اند و روز 26 دی باید در دادگاه به دفاع از خود بپردازند.

علیزاده طباطبایی در این گفت‌وگو از صدور کیفرخواست توسط دادستان تهران علیه بذرپاش و اشتهاردی خبر داده و علت این احضار را اتهام نشر اکاذیب علیه آقای اکبر هاشمی رفسنجانی عنوان کرده است.../روزنامه 'شرق