اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روزنامه رسالت: 1+5 می گوید بمب اتم بسازید، ما زیر بار نمی رویم



روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود با عنوان "پیام 1+5 به ایران" ، به قلم محمدکاظم انبارلویی نوشته است:

ما تنها كشور جهان هستیم كه مدام از سوی رژیم صهیونیستی تهدید به حمله هسته ای می‌شویم .

ما تنها كشوری هستیم كه قدرتهای جهانی بویژه آمریكا و انگلیس از ابتدای پیروزی انقلاب مواضع خصمانه نسبت به ملت ایران داشتند و مرتب اعلام می كنند گزینه حمله نظامی را روی میز دارند.

ما تنها كشوردر جهان هستیم كه اعضای ناتو به رهبری آمریكا دور تا دور مرزهایمان خیمه زده اند و مرتب چنگ و دندان نشان می دهند.

ما تنهاكشوردر جهان هستیم كه مورد تحریم های اقتصادی آمریكا و اقمار آن قرار داریم كه در این تحریمها هدف اصلی ملت ایران است .

ما تنها كشوردر جهان هستیم كه در آن رسما سرویسهای سیا و ام آی 6 در اختیار موساد برای ترور دانشمندان هسته ای عمل می‌كنند و هیچ لاپوشانی هم در این مورد ندارند .

دیروز آمریكاییها تحریم خرید نفت ایران و اخلال در روابط بانكی ما با دیگر كشورها را برای تنگ تر كردن حلقه محاصره عملیاتی كردند .

این رفتار خصمانه با چه هدفی صورت می‌گیرد ؟

مهمترین هدف این رفتار آن است كه به ایران پیام دهند وقتی شما مورد تهدید قدرتهای اتمی جهان هستید چرا بمب اتمی نمی‌سازید!

ده سال است دارند با ما مذاكره می كنند و می‌گویند بمب بسازید خیال ما را راحت كنید !

اما ایران به دلیل ملاحظات ایدئولوژیك و انسانی زیر بار این رویكرد وحشیانه و غیر انسانی نمی رود .

فعل 1+5 با قول آنها درمذاكرات با هم جمع نمی شود . آنها در حال فریب مردم جهان هستند از جمله فریب دولت وملت

ایران ، طبیعی است ملت ایران در این مورد فریب نمی‌خورد.

حرف ما این است كه نه تنها بمب نمی‌سازیم بلكه شما هم باید خلع سلاح شوید . این یك مطالبه انسانی بشر امروز است . اولین حق بشر امروز این است كه زمین عاری از سلاحهای كشتار جمعی بشود. قدرتهای جهانی به رهبری آمریكا ناقض این حق به عنوان

اصلی ترین موضوع حقوق بشر هستند ..../عصرایران


ویدیو مرتبط :
بمب اتم در دستان عربستان سعودی ( رونمایی بمب اتم )!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غرب حاضر است به ما بمب اتم بدهد



 

 

بمب اتم

 

محمود احمدی نژاد دیروز در ادامه دومین روز از سومین سفر استانی خود به استان خراسان جنوبی، گفت؛ باید از نقد دلسوزانه یی که صورت می گیرد استقبال شود؛ چرا که نقد دلسوزانه به اندازه پیشنهاد دلسوزانه مفید خواهد بود.

به گزارش ایسنا وی سپس با اشاره به موضوع هسته یی ایران گفت؛ من ظن قوی دارم که آنها حاضرند به ما بمب اتم بدهند اما به شرطی که ما فناوری غنی سازی نداشته باشیم. در واقع آنها مخالف پیشرفت ما هستند و نمی خواهند ما پیشرفت کنیم. آنها به ما پیغام داده اند که حاضریم به شما نیروگاه و هواپیما بدهیم اما شما خودتان در این راستا یعنی پیشرفت علمی قدم برندارید، چرا که آنها می دانند وقتی قطار حرکت ملت ایران در ریل افتاد ایستگاه اولش غنی سازی است و چهار پنج سال قبل از آنها نیز جلو می زند و در واقع جایی برای آنها دیگر باقی نمی ماند.