اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روزنامه ایران: راست​ها هر کاری لازم باشه انجام می​دن تا چپ​ها رو بیاورن تو بازی!



روزنامه ایران: راستها هر کاری لازم باشه انجام میدن تا چپها رو بیاورن تو بازی!

روزنامه ایران در ستون شیپورچی خود در گزارشی با عنوان «انواع جدید احزاب سیاسی به بازار آمد» نوشت:در راستای بازی سرگرم کننده و زیبای 20 سال اخیر چپ و راستها و از طرفی رو شدن دست هر دو جناح برای مردم، دلسوزان هر دو گروه قصد دارند جهت ادامه بازی خود با اسامی اصولگرا و اصلاح طلب به میدان بیایند!

این تصمیم از آنجایی گرفته شد که احمدینژاد این بازی سرگرم کننده را به هم زده و به بازیگردادنان دلسوز هر دو جناح بی اعتنایی کرده. به همین جهت «ستاد سرگرم سازی مردم به بازیهای سیاسی» در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد: مردم همانگونه که به دست چپ و راست احتیاج دارن!

ضمنا اگر احمدینژاد بازی قشنگ ما رو به هم نمیزد، ما هم مجبور نبودیم بازی جدید جریان انحرافی رو راه بندازیم! تا مردم عزیز سرگرم بشن! احمدینژاد کاری کرد که چپهای عزیز قهر کردن ولی بدونین راست ها هرکاری لازم باشه انجام میدن تا چپ ها رو بیارن تو بازی!

یک چپ قهر کرده که حزبش تا حالا چندبار توسط مردم چپ شده و خیلی از دوستاش نیز چپ کردن، جدیدترین مدل های ساخته شده اصولگراها و اصلاح طلب ها رو معرفی کرد:

1-مدعیان اصولگرای دوگانه سوز: توانایی حرکت و زنده ماندن در هر شرایط سیاسی را دارند و توانایی تغذیه از هر حزب و جناحی را داشته و زیستگاه های آنها معمولا در مرز میان چپ و راست می باشد! از سال 74 بدین سو، زیستگاه های این گروه بشدت محدود شده و در صورت هرگونه مشاهده انها در فضاهای سیاسی، بشدت توسط مردم رانده شده اند و نسل آنها بشدت در حال انقراض می باشند.

2- اخلال طلبان: این گروه بر اساس تئوری «گفتمان-کوفتمان» و «چماق و هویج» به حیات خود ادامه می دهد. در صورت شکست این گروه در بازی های سیاسی، به سرعت از فاز گفتمان وارد فاز کوفتمان می شوند. این گروه در برخورد با مخالف خود بخصوص دولت مانند چماق در برابر زیاده خواهی های غرب مانند هویج از خود واکنش نشان داده اند./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
‫ایرانی دقیقا در توالت ها چه کاری انجام می دن - آخر خنده‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یان ورسلین:بازی دشواری برابر ایران پیش رو داریم



 

 

 

یان ورسلین:بازی دشواری برابر ایران پیش رو داریم

 

سرمربی تیم فوتبال جوانان استرالیا بازی روز چهارشنبه تیمش برابر جوانان ایران را دشوار دانست.

یان ورسلین در مورد دیدار روز چهارشنبه تیم جوانان استرالیا برابر ایران گفت: درست است پیروزی خوبی برابر یمن بدست آوردیم اما قطعا بازی دشواری برابر ایران پیش رو خواهیم داشت.

وی با ستودن بازیکنان تیمش به خاطر پیروزی مقابل یمن افزود: ما در شروع بازی با یمن مشکل داشتیم و به خاطر اینکه تیم یمن خیلی زود به گل دست یافت، بازیکنان ما عصبی شدند و اشتباهات بسیاری را انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال استرالیا خاطرنشان کرد: ما در این بازی به یمن فرصت دادیم بازی کند و گل بزند اما در نهایت خیلی زود بازی را در اختیار گرفتیم و در نهایت به پیروزی ارزشمندی در این مسابقه دست یافتیم.

یان ورسلین در پایان با بیان اینکه باید در بازی با ایران عملکرد بهتری داشته باشد تا به نتیجه دلخواه دست یابد، گفت: تیم استرالیا بازی به بازی بهتر شده و عملکرد بهتری و با کیفیت‌تری را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و استرالیا در مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا ساعت 10 فردا چهارشنبه در ورزشگاه لینزی برگزار می‌شود.