اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رودی فولر: احمقانه بازی کردیم


مدیر فنی باشگاه بایرلورکوزن به انتقاد شدید از بازیکنان تیمش پرداخت و اعلام کرد که آنها یک نمایش "سراپا احمقانه" را برابر پاری‌سن‌ژرمن به نمایش گذاشتند.

ایسنا: مدیر فنی باشگاه بایرلورکوزن به انتقاد شدید از بازیکنان تیمش پرداخت و اعلام کرد که آنها یک نمایش "سراپا احمقانه" را برابر پاری‌سن‌ژرمن به نمایش گذاشتند.

بایرلورکوزن که توانسته بود پس از منچستریونایتد به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد با شکست سنگین چهار بر صفر در خانه تقریبا شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد.

رودی فولر، مدیر فنی بایرلورکوزن پس از شکست سنگین این تیم به "اسکای اسپورت" گفت: صحبت کردن درباره این دیدار پس از این نتیجه‌ سنگین کار سختی است. باخت واقعا عجیب و دردناکی بود. البته شکست برابر پاری‌سن‌ژرمن چیز عجیبی نیست، اما شکست با اختلاف چهار گل آن هم در خانه چیزی است که اصلا انتظارش را نداشتیم. جای هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد. ما احمقانه بازی کردیم و آنها نیز به خوبی ما را تنبیه کردند. در طول مسابقه نمایش کاملا عجیبی از سوی بازیکنان لورکوزن شاهد بودیم که من نمی‌توانم آن را به هیچ وجه توجیه کنم و حرفی در این باره ندارم.

بایرلورکوزن که پس از بایرن‌ مونیخ در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار دارد، در هفته‌ بیست و دوم باید در خانه ولفسبورگ به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
جنجال ۱۹۹۰: ریکارد و پرتاب آب دهان روی رودی فولر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: ما خوب بازی کردیم






اخبار سیاسی

 

تنها سه دقیقه از این دیدار گذشته بود که رونالدینیو، میلان را جلو انداخت و کلارنس سیدورف نیز پنج دقیقه به پایان بازی با یک گل دیگر امید میلانی‌ها را برای دیدار برگشت بیشتر کرد.




سرآلکس فرگوسن در این باره گفت: «به عقیده من، احتمال داشت امشب با چند گل اختلاف شکست بخوریم. بیست دقیقه اول بازی زمان بدی برای ما بود و یک گل را از روی بدشانسی خوردیم چون شوت رونالدینیو به پای بازیکن ما خورد. بعد از این گل به مدت بیست دقیقه آهنگ بازی‌مان بهم ریخت و مدتی طول کشید تا بتوانیم دوباره خود را بازیابیم ولی معتقدم که بعد از آن خوب بازی کردیم. گل اسکولز به ما کمک کرد و خوب موقعی صاحب این گل شدیم چرا که باعث بهبود بازی‌مان شد . گل‌ها بازی را تغییر می‌دهند و این گل بازی ما را دگرگون کرد.

به عقیده من می‌توان از وین رونی بهتر استفاده کرد. اکنون می‌توان رونی را با ۲۶ گل زده در این فصل در رده لیونل مسی، کریس رونالدو و کاکا قرار داد. رونالدینیو نیز نبوغ و استعداد فراوانی داشت و حدود یک سال است که بازی او افت کرده ولی ظاهرا درحال بازگشت به دوران آمادگی خود است .»