اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رودخانه تجن نوجوان 13 ساله را بلعید


جوان 13 ساله ای که با یک دستگاه دوچرخه در حال بازی در حاشیه رودخانه تجن بود به علت سقوط در آب، غرق شد و جان باخت .

پایگاه خبری پلیس: جوان 13 ساله ای که با یک دستگاه دوچرخه در حال بازی در حاشیه رودخانه تجن بود به علت سقوط در آب، غرق شد و جان باخت.

در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ساری  استان مازندران در ساعت 17 و 5 دقیقه ، مبنی بر غرق شدن فردی در جاده " گلما - زیر پل تجن"، ماموران انتظامی کلانتری 15، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

بر اساس این گزارش،ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، پسر جوانی حدودا 13 ساله با دو چرخه سواری کورس در حاشیه رودخانه تجن در حال بازی بوده که بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری به داخل رودخانه سقوط کرد .

براثر این حادثه این فرد پس از غرق شدن جان خود را از دست داد.

با تلاش ماموران امداد و نجات پس از یک ساعت جست و جو جسد این فرد کشف و به پزشکی قانونی انتقال داده شد .


ویدیو مرتبط :
عملیات انتحاری نوجوان 13 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رودخانه «كشگان» پلدختر جوان ۲۱ ساله ای را بلعید



 

  رودخانه «كشگان» پلدختر جوان ۲۱ ساله ای را بلعید

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان از مرگ جوانی ۲۱ ساله به علت غرق شدن در رودخانه «كشگان» خبرداد.

سرهنگ بهمن نورالهی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر افزود: روز گذشته خبری مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه «كشگان» در شهرستان پلدختر به سامانه پلیسی ۱۱۰ اعلام شد كه ماموران كلانتری ۱۱ شهرستان پلدختر، روستای «بابازید» پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۲۱ ساله كه در یكی از روستاهای اطراف شهرستان مشغول كارگری بود، به داخل رودخانه «كشگان» رفته و به علت عدم آشنایی با فنون شنا و عمق زیاد آب، در رودخانه غرق شده است.

به گفته نور الهی، ماموران انتظامی و اهالی محل به كمك یكدیگر جسد فرد غرق شده را از داخل رودخانه بیرون كشیدند و به سردخانه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پلدختر انتقال دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان، در پایان از شهروندان خواست از شناكردن در محل های ممنوعه خودداری و درصورتی كه با فنون شناگری آشنا نیستند، از این كار پرهیز كنند.... / خبرگزارى ایسنا