اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روح الله عسگری حذف شد


نها نماینده ایران در رقابت‏های دوومیدانی 110 متر با مانع با قرار گرفتن در رده هفتم گروه خود از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

خبرگزاری مهر: تنها نماینده ایران در رقابت‏های دوومیدانی 110 متر با مانع با قرار گرفتن در رده هفتم گروه خود از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

دوازدهمین روز سی‌امین دوره بازی‌های المپیک تابستانی امروز سه شنبه با برگزاری رقابت‌های دوومیدانی 110 متر با مانع در ورزشگاه Olympic Stadium پیگیری شد.

در چارچوب این رقابت‌ها روح الله عسگری، تنها نماینده کشورمان در گروه دوم و در رقابت با نمایندگان 9 کشور دیگر صاحب جایگاه هفتم شد.


روح الله عسگری با حدنصاب  13 ثانیه و 97 صدم ثانیه در رده هفتم قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماند. از این گروه دوندگان کشورهای آمریکا، بریتانیا و بلاروس راهی مرحله نیمه نهایی شدند.      


ویدیو مرتبط :
کربلایی روح الله علیرضایی وکربلایی هادی روح الله خلیلی2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس قاتل روح الله داداشی در دادگاه