اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روح‌الله حسینیان خطاب به هاشمی: ۸۰ سالگی وقت توبه است!



روح‌الله حسینیان,هاشمی رفسنجانی

روح‌الله حسینیان خطاب به هاشمی: ۸۰ سالگی وقت توبه است!

در واکنش به سخنان اخیر آیت الله ، هاشمی رفسنجانی در خصوص احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری، روح‌الله حسینیان با اشاره به سن رییس مجمع گفته است که ۸۰ سالگی وقت توبه است.

روح‌الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی قطعی نبودن عدم حضورش در انتخابات، گفت: «این حرف‌ها و اظهارنظرهای آقای هاشمی یک بازی پیچیده سیاسی است که از سوی حزب کارگزاران طراحی شده است.»

حسینیان افزوده است: «دوران پیری و ۸۰ سالگی دوران بازنشستگی، عزلت، بازگشت به سوی خدا و توبه از گذشته‌هاست و بعید است فردی در این دوران بتواند برای امور اجرایی کشور موثر باشد.»

حسینیان با بیان اینکه شکست هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره نهم باید برای ایشان تجربه باشد، تصریح کرد: «از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره نهم تاکنون اتفاق خاصی که رای آقای هاشمی را بیشتر کند، رخ نداده است و بنابر این بعید می‌دانم به ایشان اقبال شود.»

این نماینده مجلس در پایان هم گفته است که کشور به رییس‌جمهوری «جوان و با نشاط» نیاز دارد./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
رسایی : روح الله حسینیان در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمونه یک پایداری بی‌نظیر: روح الله حسینیان هم احساس تکلیف کرد!



 

 

روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری در کمتر از24 ساعت از تصمیم خود بر عدم کاندیداتوری در انتخابات مجلس انصراف داد!

به گزارش شفاف، بر اساس پیامکی که از طرف نشریه "نهم دی"(ارگان جبهه پایداری) ارسال شده، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی  مجددا تصمیم گرفته در انتخابات مجلس نهم نامزد شود.

ظاهرا درخواست برخی شخصیتها سبب احساس تکلیف وی شده است!

پیش از این نیز حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی اعلام کرده بود، شخص وی و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری نامزد انتخابات نخواهند شد اما تصمیم آنان به سرعت تغییر کرد.

اعضای جبهه پایداری تاکید می‌کند که جهتگیری آنها فرهنگی-فکری است و برای یک برنامه درازمدت گرد هم آمده اند.../شفاف