اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحِ «ایوانف» را روی صحنه ببینید


رضا بهبودی گفت: فیلمی که از نمایش «ایوانف» امیررضا کوهستانی ضبط شده، روح اثر را منتقل نکرده و به علاقه‌مندان توصیه می‌کنم که این نمایش را تابستان بار دیگر روی صحنه تماشا کنند.

خبرگزاری ایسنا: رضا بهبودی گفت: فیلمی که از نمایش «ایوانف» امیررضا کوهستانی ضبط شده، روح اثر را منتقل نکرده و به علاقه‌مندان توصیه می‌کنم که این نمایش را تابستان بار دیگر روی صحنه تماشا کنند.

این بازیگر در گفت‌و‌گویی با ما، درباره‌ی جدیدترین فعالیت‌های خود با اشاره به اینکه در حال تمرین یک نمایش است که در صورت قطعی شدن نام آن اعلام می‌شود، بیان کرد: اواسط مردادماه «ایوانف» را به کارگردانی امیررضا کوهستانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهیم کرد و این نمایش پس از پنج‌، شش سال بار دیگر روی صحنه می‌رود..

روحِ «ایوانف» را روی صحنه ببینید

او درباره تغییرات احتمالی در نمایش افزود: «ایوانف» کاری از کوهستانی است که مانند بیشتر کارهای او دور دنیا رفته و پخته‌تر شده و جذابیت آن در این سال‌ها برای ما حفظ شده است، بنابراین فکر می‌کنم تغییر اساسی در آن صورت نخواهد گرفت.

بهبودی یادآور شد: در آن سالی که این نمایش را اجرا کردیم، تعداد شب‌هایی که به صحنه رفتیم به دلیل اینکه مدام زیر تیغ سانسور بودیم محدود بود، چون مجبور به بازبینی‌های مجدد بودیم و الان که پنج سال از آن روزها گذشته، شرایط بهتر است و فکر می‌کنم اثری درخور برای تماشا باشد.

وی با اشاره به فیلم تئاتری که پیش از این از نمایش «ایوانف» منتشر شده است،‌ گفت:‌ فیلم‌تئاتر این نمایش ضبط شده، اما معمولا کسانی که تئاتری را به صورت تصویری ضبط می‌کنند کمتر به روح اثر توجهی می‌کنند و این اجرای امیررضا کوهستانی هم از جمله کارهایی بود که سکون و آرامش فعالی که در صحنه حضور داشت به خوبی در تصویر در نیاورد و روح اثر منتقل نشد، به همین دلیل حتی به آن‌هایی که این نمایش را از طریق فیلم دیده‌اند توصیه می‌کنم آن را روی صحنه ببینند چون تجربه دیدن این کار از نزدیک بسیار متفاوت خواهد بود.

«ایوانف» کوهستانی اقتباسی از نمایشنامه چخوف است که در اجرای قبلی آن بازیگرانی همچون حسن معجونی، مهین صدری، وحید آقاپور، رضا بهبودی و ...بازی می‌کردند.


ویدیو مرتبط :
جوگابونیتو در جهان . روحِ فوتبال (Joga TV)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین صحنه حیات وحش را ببینید


یک عکاس کنیایی از دنیای حیوانات درنده و اهلی عکسهایی را شکار کرد که انسان را به شگفتی وا می دارد.

یک عکاس کنیایی از دنیای حیوانات درنده و اهلی عکسهایی را شکار کرد که انسان را به شگفتی وا می دارد.

به گزارش صبح بخیر، این عکسها از دو حیوانی گرفته شد که یکی از آنها همیشه به دنبال شکار دیگری است.

عکاسی به نام میشل دنیس که از طبیعت و جنگلهای کنیا عکس می گرفت، ناگهان سه پلنگ را مشاهده کرد که با یک بچه آهو بازی می کردند.

به گفته این عکاس، آهوهای دیگر به محض مشاهده این سه پلنگ پا به فرار گذاشتند، اما این آهو که در کنار آنها ایستاده بود، قرار را بر فرار ترجیح داد.