اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی پنج‌شنبه به افغانستان می‌رود


رئیس‌جمهور روز پنجشنبه (هفتم فروردین) به افغانستان سفر می‌کند .

 خبرگزاری ایسنا: به منظور شرکت در چهارمین جشن جهانی نوروز سفری یک روزه به افغانستان خواهد داشت.

گفتنی است دوسال متوالی جشن جهانی نوروز در تهران برگزار شد و سال گذشته نیز این جشن در کشور تاجیکستان انجام شد.

در این جشن سران کشورهایی که در آنها جشن نوروز برگزار می‌شوند حضور پیدا می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه حسن روحانی با شبکه یک سه شنبه ۲۱ مهر Saraneh.com

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی سه‌ شنبه به خوزستان می‌رود


سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که استان خوزستان میزبان اولین سفر استانی رییس جمهور خواهد بود، گفت: رییس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت، سه شنبه هفته جاری به این استان سفر خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که استان خوزستان میزبان اولین سفر استانی رییس جمهور خواهد بود، گفت: رییس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت، سه شنبه هفته جاری به این استان سفر خواهند کرد.

وی افزود: از آنجا که این سفر اولین سفر استانی رییس جمهور در دولت یازدهم محسوب می شود، هنوز هیچ چارت مشخصی در این باره تعیین نشده است.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: جلساتی بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداری در این باره برگزار شده است، اما هنوز تصمیم گیری برای سفر رییس جمهور به شهرستان انجام نشده است.

شریف حسینی تصریح کرد: به احتمال زیاد جلسه هیئت دولت در روز چهارشنبه با حضور وزرا در استان برگزار می‌شود، اما هنوز این مسئله نهایی نشده است.