اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی فردا به چابهار سفر می کند



اخبار,اخبارسیاسی,  سفرهای  استانی  روحانی


 اخبار سیاسی  - روحانی فردا به چابهار سفر می کند

معاون اجرایی رییس جمهوری در سفر به چابهار در گفت و گو با ایرنا از سفر رییس جمهوری در روز سه شنبه به این شهرستان خبر داد.

'محمد شریعتمداری' در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت در ابتدای سالجاری به چابهار گفت: به طور معمول رییس جمهوری پروژه های کلان و راهبردی در استان های مختلف را مورد پیگیری و رصد قرار می دهد و به تناسب اهمیت پروژه ها با سفرهای موردی و شخصا روند پیشرفت برخی از آنها را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار می دهد.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبات خوب دولت در طرح توسعه چابهار از جمله ساخت فرودگاه و ترمینال اختصاصی فرودگاه کنارک، پروژه راه آهن چابهار - زاهدان - مشهد و طرح توسعه بندر چابهار، افق روشنی برای سواحل مکران در راستای ایفای نقش در سطح ملی و منطقه ای بویژه در حوزه ترانزیت پیش بینی می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در سفر فردا دکتر روحانی بازدید از طرح توسعه بندر چابهار، عقد قرارداد ساخت مخازن پتروشیمی و صنایع در محوطه اسکله شهید بهشتی، بازدید از طرح توسعه راه آهن، پتروشیمی و چند طرح بزرگ عمرانی پیش بینی شده است.


اخبار سیاسی  - ایرنا


ویدیو مرتبط :
سفر معراج سفر مکانی بوده یا سفر روحانی؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردا، اولین سفر خارجی روحانی



اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای,شرکت روحانی در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای

فردا، اولین سفر خارجی روحانی

رییس‌جمهور صبح فردا (پنجشنبه) برای شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، سفر حسن روحانی به قرقیزستان به مدت دو روز انجام خواهد شد و وی علاوه بر سخنرانی در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، با تعدادی از مقامات شرکت‌کننده در این اجلاس نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

رییس‌جمهور صبح پنجشنبه تهران را به مقصد بیشکک ترک خواهد کرد و روز جمعه به ایران باز می‌گردد.

از جمله مهمترین دیدارهای روحانی در جریان سفر به قرقیزستان، دیدار را با روسای جمهور روسیه و چین است که قرار است در این دیدارها در مورد مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و همچنین سوریه گفت‌وگو شود.

از سازمان همکاری شانگهای به عنوان یک سازمان میان‌دولتی نام برده می‌شود که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل شده است. ایران به عنوان عضو ناظر در این سازمان حضور دارد. /ایسنا