اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی در راه سرزمین ستارخان و باقرخان


کاروان تدبیر و امید به ریاست رئیس جمهور فردا به استان آذربایجان شرقی سفر می کند.

خبرگزاری مهر: حجت السلام حسن روحانی در هفدهمین سفراستانی خود فردا چهارشنبه به استان آذربایجان شرقی سفر می کند.

رئس جمهور در این سفر دو روزه، ابتدا در جمع مردم تبریز سخرانی خواهد داشت ، سپس در جلسه توسعه و سرمایه گذاری بخش خصوصی شرکت و در ادامه با جمعی از ایثارگران ، علما و نخبگان استان آذربایجان شرقی دیدار می کند.

همچنین بازدید از چند پروژه عمرانی و صنعتی، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست‌ خبری از دیگر برنامه های رئیس‌ جمهور در سفر به تبریز خواهد بود.

پیش از این کاروان تدبیر و امید، به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان و فارس سفر کرده‌ است.


ویدیو مرتبط :
خانه موزه مشروطه در دیار ستارخان باقرخان تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفر روحانی به سرزمین ستارخان و باقرخان


خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر هفته آینده رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی در قالب هفدهمین سفر استانی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از  هفدهمین سفر استانی حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه به آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این سفر چهارشنبه هفته آینده 30 اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سفر دو روزه خواهد بود، اظهار داشت: دیدار و سخنرانی عمومی در جمع مردم تبریز، شرکت در جلسه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، سخنرانی در جمع علما، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان و شرکت در جلسه شورای اداری و نشست‌خبری از عمده برنامه‌های رئیس‌جمهور در تبریز خواهد بود.

رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید، پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان و فارس سفر کرده‌اند.