اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی: به وعده‌ انتخاباتی ام عمل کردم


رییس‌جمهور گفت: خدا را شکرگذارم، به وعده‌ای که در انتخابات راجع به حل و فصل مساله هسته‌ای دادم، عمل کردم.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم ضیافت افطار رییس‌جمهور با جمعی از بانوان، با بیان اینکه همه تلاش ما در مساله هسته‌ای برای این است که فضای جدیدی باز شود، گفت: در این‌باره حرف‌های زیادی زده می‌شود که خیلی مهم نیست. ما باید به وظایف‌مان عمل کنیم.

وی تصریح کرد: خدا را شکرگذارم، به وعده‌ای که در انتخابات راجع به حل و فصل مساله هسته‌ای دادم عمل کردم. حتی اگر همین‌جا هم که در قدم های آخر مذاکرات هستیم کار متوقف شود ما به وظیفه‌مان عمل کردیم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه ما همه توانمان را در این زمینه به کار گرفتیم اظهار کرد: گاهی که با دیپلمات‌هایمان صحبت می‌کنم خستگی در صدای آن‌ها که شبانه‌روز در ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنند، وجود دارد. چیزی که وظیفه دولت و مذاکره کنندگان است انجام شد و مردم و مقام معظم رهبری نیز بسیار ما را مورد حمایت قرار دادند.

وی با بیان اینکه ما راه بسیار طولانی را پیمودیم گفت: حالا باید به قله‌ای برسیم که خیلی به آن نزدیک هستیم. آن‌قدر نزدیک که وقتی آدم از پایین نگاه می‌کند می‌گوید دیگر رسیده‌ایم ولی از نزدیک، آنجا که باشید می‌بینید هنوز قدم‌هایی فاصله داریم تا رسیدن به قله‌ای که مورد نظر است.

روحانی گفت: ان‌شاالله به حول و قوه الهی و با دعای خیر مردم مذاکره کنندگان ما در این مصاف سخت و پیچیده موفق می‌شوند.

رییس جمهور ادامه داد: یکی از اهداف ما از این کار این بود که فرصتی ایجاد کنیم تا از سرمایه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی بهتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به معضل بیکاری جوانان در کشور گفت: همه تلاش ما این بود، فضایی ایجاد کنیم که در آن برای جوانان و سرمایه‌گذاران فرصت برای استفاده از دانش و تخصص آن‌ها ایجاد شود تا ما در پیشگاه امام شهدا و ملت شرمنده نباشیم.


ویدیو مرتبط :
عمل کردن روحانی به یک وعده انتخاباتی - طنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس تلفنی صانعی با دختران موسوی: روحانی به وعده ها عمل کند



تماس تلفنی صانعی با دختران موسوی ,وضعیت جسمانی موسوی

تماس تلفنی صانعی با دختران موسوی: روحانی به وعده ها عمل کند

آیت الله صانعی در تماس  تلفنی با دختران مهندس موسوی از آنان به خاطر وقایع اخیر دلجویی کرد و گفت: اخباری که این روزها می رسد خیلی ما را متأثر می کند و بار ما را بسیار سنگین می کند چرا که راهی برای ما نیست.

این مرجه تقلید همچنین در این تماس تلفنی گفت: ان شاء الله جناب آقای روحانی حسب وعده هایی که داده اند آنها را دنبال کنند که خدای ناخواسته متهم به  تخلف از وعده هایشان نشوند و زمینه ی آزادی جناب آقای موسوی، همسر محترمشان و حجت الاسلام والمسلمین آقای کروبی و همه ی زندانیان سیاسی فراهم شود.

وی در پایان ضمن دعوت فرزندان میرحسین به صبر، خاطرنشان کرد: به هر حال باید صبر و تحملتان را بیشتر کنید و امیدوار باشید که خداوند فرج را می رساند. الان فرج از نظر عقیده به نتیجه رسیده، یعنی تمام پیش بینی ها واقعیت پیدا کرده است و  امیدواریم که ان شاء الله مقدمات تغییر شرایط فراهم شود./ انصاف نیوز