اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی به مشهد مقدس می رود


رییس جمهور همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام به مشهد مقدس سفر می کند.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام به مشهد مقدس سفر می کند.

رئیس جمهور در این سفر که برای زیارت مرقد مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صورت می پذیرد، رییس جمهور همچنین آخرین وضعیت برنامه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی را بررسی خواهد کرد.

برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان با حضور دکتر روحانی نیز جزو برنامه های این سفر خواهد بود.

تعدادی از اعضای هیات دولت رییس جمهور را در این سفر همراهی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
ابتکار شهردار مشهد در ایجاد نماد های جالب نوروزی در خیابان های مشهد مقدس در نوروز 91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی به مشهد می رود



اخبار,اخبارسیاسی,سفر  رییس جمهور  به مشهد


 اخبار سیاسی - روحانی به مشهد می رود

کاروان تدبیر و امید در هشتمین سفر خود به آستان‌بوسی حرم رضوی نایل می‌شود.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، با اعلام این خبر که سفر کاروان تدبیر و امید به استان رسما از روز جمعه و حرکت وزرا و معاونان وزیر به شهرستان‌ها و دیدار با مردم آغاز خواهد شد، افزود: رئیس جمهور عصر روز شنبه با استقبال زائران و مجاوران وارد مشهد خواهد شد و در صحن جامع رضوی حرم مطهر با مردم دیدار و در جمع آنان سخنرانی می‌کند.

وی اظهار کرد: دیدار با علما و روحانیان معظم٬ نخبگان٬ اساتید دانشگاه و فرهیختگان، خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی است.

رشیدیان ادامه داد: حضور در جلسه شورای اداری استان و دیدار با سرمایه‌گذاران نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده رییس جمهور در این سفر است.

وی افزود : نخستین جلسه هیات دولت خارج از پایتخت نیز در کنار مضجع شریف رضوی برگزار می‌شود.

رشیدیان با بیان اینکه به همت مدیران استان گزارشاتی از فرصت‌ها و چالش‌های استان در حوزه‌های علمی٬ فرهنگی٬ اجتماعی و اقتصادی تدوین شده است، گفت: این گزارشات در جلسات شورای اداری و هیات دولت ارائه خواهد شد تا منجر به تصمیمات مقتضی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شود.

استاندار خراسان رضوی به برگزاری جلسه‌ای در تهران با حضور مسئولان و روسای بانکهای کشور و دستگاههای اقتصادی اشاره و تصریح کرد: در این نشست فرصت‌های منحصر به فرد سرمایه‌گذاری استان مطرح و آمادگی برای جذب و حضور سرمایه گذاران در خراسان رضوی اعلام شد.


 اخبار سیاسی - خبرگزاری ایسنا