اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی به سیستان و بلوچستان می‌رود



اخبار,اخبار سیاسی ,سفر روحانی به  سیستان و بلوچستان

 

اخبار سیاسی - روحانی به سیستان و بلوچستان می‌رود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: سفر حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان قطعی است.

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری با اعلام این خبر به پایگاه خبری «رییس‌جمهور سلام» گفت: دکتر روحانی در راستای سفرهای کاروان تدبیر و امید، در اولین سفر خود در سال جدید به استان سیستان و بلوچستان خواهند رفت.

وی افزود: رئیس‌جمهور در این سفر ضمن اینکه از نزدیک مشکلات مردم را بررسی خواهد کرد در راستای برنامه‌های کلان دولت، مصوباتی برای این استان خواهد داشت و نیز با اقشار گوناگون این استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

شریعتمداری همچنین از برنامه‌های جدید این معاونت برای ارتباط بیشتر و بهتر اقشار مختلف مردم با رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: به زودی در این زمینه اقدامات مناسبی را شاهد خواهیم بود. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سیستان و بلوچستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی فردا به سیستان و بلوچستان می‌رود


استاندارسیستان و بلوچستان از آمادگی این استان برای حضور رئیس جمهور و هیئت همراه فردا و پس فردا خبر داد .

واحد مرکزی خبر: علی اوسط هاشمی گفت: از یکماه پیش کارهماهنگی و رایزنی ها برای حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان فراهم شده است و مردم استان نیز مشتاقانه آماده حضور آقای روحانی هستند .

استاندار سیستان و بلوچستان افزود : نخستین روز سفر به مرکز استان اختصاص دارد که استقبال مردمی در محل میدان خاتم و از یک ساعت قبل از حضور ریاست جمهوری شاهد حضور مردم خواهیم بود و دیدار با معتمدان و فعالان عرصه صنعت برنامه پایانی رئیس جمهور دراین روز است.

وی اضافه کرد:آقای روحانی روز دوم سفر به زابل می رود و با مردم دیدار خواهد داشت و پایان سفر وی نیز دیدار مردمی و بازدید از چابهار خواهد بود .

وی خاظر نشان کرد : تعدادی از اعضای هیئت دولت و معاونان وزرا نیز همراه رئیس جمهور در استان
حضور می یابند که به همه شهرستانها سفر می کنند و استان شاهد دستاوردهای این سفر برای چهار سال آینده فعالیت دولت خواهد بود .